بیانیه تند حماس به کشتار در اردوگاه نور شمس و سرقت اعضای بدن جان باختگان غزه


 بیانیه تند حماس به کشتار در اردوگاه نور شمس و سرقت اعضای بدن جان باختگان غزه

اقتصادنیوز : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز اعلام کر که تشدید جنایت‌های اسرائیل و اقدامش در ترور تعدادی از شهدای پاک سرشت در اردوگاه نور شمس در طولکرم در بامداد امروز، باعث ترساندن مردم ما نخواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش حماس در بیانیه خود اعلام کرد: این جنایت‌ها به اراده و پایداری اسطوره‌ای مردم فلسطین در سرزمین خود خدشه‌ای وارد نخواهد کرد.

جنبش حماس ادامه داد: ما از آحاد مردم خود در کرانه باختری اشغالی می‌خواهیم که مقاومت خود را تشدید کرده و به نبرد طوفان الاقصی تا زمان توقف جنایت‌ها و حفاظت از خاک و مقدسات ما و در رأس آن، مسجد الاقصی ادامه دهند.

خبر مرتبط
شلیک 18 موشک حزب الله به اسرائیل

اقتصادنیوز : حزب الله لبنان امروز چهارشنبه از حمله به یک مقر فرماندهی اسرائیل خبر داد.

از سوی دیگر، حماس اعلام کرد، اقدام اشغالگر در تحویل دادن پیکر حدود ۸۰ شهید فلسطینی که پیکرهایشان در وضعیت تجزیه شدن و پوسیده شدن بود و شناسایی آنها دشوار است، علامت سوالی را در خصوص آنچه اشغالگر انجام داده‌است ایجاد می‌کند. این پیکرها که از مناطق مختلفی از نوار غزه ربوده شده بودند علامت سوالی را در خصوص اقدامات این رژیم فاقد اخلاق و ارزش ایجاد می‌کند؛ چراکه در موارد متعددی مشخص شده که این رژیم اعضای بدن شهدا را سرقت کرده‌است.

حماس تصریح کرد: اقدام دشمن تنها یک جنایت جنگی و جنایت شنیع و نقض فاحش حرمت اموات و کرامت آنها و تاکیدی بر وحشی‌گری دشمن و سقوط اخلاقی آن در تجاوزاتش علیه مردم ما و تعدی‌اش علیه پیکرهای شهدای پاک سرشت ما و نبش قبر آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه