واشنگتن درخواست صهیونیست‌ها برای دریافت بالگردهای تهاجمی را رد کرد


واشنگتن درخواست صهیونیست‌ها برای دریافت بالگردهای تهاجمی را رد کرد

آمریکا درخواست رژیم صهیونیستی برای خرید بالگردهای تهاجمی آپاچی را در بحبوحه جنگ غزه را به رغم اصرارهای این رژیم تاکنون رد کرده است.

واشنگتن درخواست صهیونیست‌ها برای دریافت بالگردهای تهاجمی را رد کرد

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که آمریکا درخواست این رژیم برای خرید بالگردهای تهاجمی جدید آپاچی را رد کرده است.

به گزارش «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی درخواست برای دریافت هلیکوپترهای تهاجمی آپاچی از سوی آمریکا را هم در هفته های اخیر مطرح کرد. در جریان سفر هفته گذشته «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا به اراضی اشغالی و دیدار وی با «یوآوگالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز بار دیگر این درخواست مطرح شده بود، با این حال تاکنون با پاسخ مطلوبی از سوی مقامات آمریکایی مواجه نشده است.

این روزنامه به نقل از منابع امنیتی نوشت: ارتش اسرائیل از ایالات متحده برای دریافت هلیکوپترهای تهاجمی آپاچی درخواست کرده است با این حال، این درخواست تاکنون رد شده است. ارتش اسرائیل 2 اسکادران از هلی کوپترهای رزمی در اختیار دارد. با این حال، این روزنامه در گزارش مورد نظر نوشته است، بالگردهای مورد نظر هم برای تقویت عملیات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مورد نیاز هستند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس، غزه را هدف حملات هوایی و زمینی و بمباران‌های گسترده ای قرار داده است و تحت تاثیر این حملات، بیش از ۲۰ هزار و ۶۷۴ نفر فلسطینی را کشته است که اغلب آنها زنان و کودکان هستند و بیش از ۵۴ هزار و ۵۳۶ نفر دیگر را طبق گزارشات وزارت بهداشت فلسطین مجروح کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه، حملات گسترده‌ای به شهرهای فلسطینی در کرانه باختری اشغالی و حزب الله لبنان انجام داده است.

طبق گزارشات رسانه‌های رژیم صهیونیستی، واشنگتن از زمان آغاز جنگ غزه، ۲۳۰ هواپیمای باری و ۲۰ کشتی مملو از سلاح و تجهیزات نظامی را به رژِیم صهیونیستی فرستاده است و دولت بایدن نیز از همان ابتدای از حملات وحشیانه این رژیم در نوار غزه حمایت کرده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید