کشف حدود 14 هزار قرص لاغری با ترکیب شیشه


کشف حدود 14 هزار قرص لاغری با ترکیب شیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه نفر که اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری غیرمجاز در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد و گفت: که قرص‌های لاغری این افراد حاوی مخدر شیشه بوده و موجب اعتیاد مصرف‌کنندگان شده بود.

کشف حدود 14 هزار قرص لاغری با ترکیب شیشه

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین باباپور درباره جزئیات این خبر اظهارکرد: در جریان اجرای طرح مقابله با جرائم حوزه موادمخدر در فضای مجازی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام رصد‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های صورت گرفته مطلع شدند که سه نفر از سوداگران مرگ و افراد سودجو با تشکیل باند مجرمانه در حوالی شرق پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی کرده و مدعی هستند آنچه که به فروش می‌رسانند، قرص‌های لاغری با تضمین قطعی است.

وی با بیان اینکه این افراد قرص‌های لاغری خود را تحت عنوان قرص‌های لاغری گیاهی در چند واحد صنفی عطاری نیز عرضه کرده بودند، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ پس از کسب این اطلاعات اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اجرای عملیات دستگیری این افراد گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

باباپور ادامه داد: همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۳ هزار و ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی مواد روانگردان شیشه در بسته‌بندی‌های مختلف جعلی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان در مقر انتظامی به تشکیل باند و فروش قرص‌های لاغری حاوی مخدر شیشه اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با هشدار به شهروندان درباره عوارض مصرف چنین قرص‌هایی گفت: افراد سودجو تحت عناوینی نظیر لاغری و تناسب اندام و ... اقدام به فروش این قرص‌ها می‌کنند، غافل از اینکه مصرف کنندگان بعد از مدتی بدون آنکه خود بدانند وابسته به مصرف مخدر شیشه خواهند شد و در واقع معتاد شده‌اند. از این رو لازم است که حتما برای کاهش وزن به پزشک متخصص مراجع شود. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق