10 طرح آبرسانی شهرستان ایجرود در دست اجرا است


10 طرح آبرسانی شهرستان ایجرود در دست اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۱۰ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان ایجرود در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،علی محمد نادرخانی با اشاره به اجرای ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اظهار کرد: با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر ۳۰۰۰ نفر در شهرستان ایجرود از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می شوند.

وی افزود: اجرای این ۱۰ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان بوده که در دست اجرا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ها از محل های مختلف از جمله اعتبارات جهاد آبرسانی، محرومیت زدایی، روستاهای فاقد دهیاری، اعتبارات ملی و استانی و مشارکت اهالی تامین شده است.

نادرخانی خاطر نشان کرد: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای آلاچمن به طول ۴ کیلومتر، اصلاح شبکه روستای گلابر به طول ۵.۵ کیلومتر، اصلاح شبکه روستای احمدکندی به طول ۵.۵ کیلومتر و اجرای شبکه توزیع آب در روستای قولقاتی به طول ۴.۵ کیلومتر از جمله این طرح هاست.

وی ادامه داد: اجرای شبکه توزیع و خط انتقال در روستای قوشچی به طول ۴ کیلومتر، احداث خط انتقال در روستای نجمه شیخان به طول ۳ کیلومتر، اجرای شبکه و خط انتقال در روستای دورمشقان به طول ۲.۵ کیلومتر و اجرای شبکه و خط انتقال در روستای قادرلو به طول ۲.۵ کیلومتر از دیگر طرح های آبرسانی شرکت آبفا در روستاهای شهرستان ایجرود است.

این مسئول یادآور شد: احداث قنات و اجرای خط انتقال در روستای قره درق، احداث مخزن ذخیره آب در روستای خانجین با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث خط انتقال در روستای شهرک دیگر طرح های آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ایجرود است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی