امضا تفاهم‌نامه تامین مسکن دهک 1 تا 3 در مناطق آزاد


امضا تفاهم‌نامه تامین مسکن دهک 1 تا 3 در مناطق آزاد

تفاهم‌نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی دهک‌های ۱ تا ۳ در مناطق آزاد امضا شد.

امضا تفاهم‌نامه تامین مسکن دهک 1 تا 3 در مناطق آزاد

به گزارش راهبرد معاصر؛ این تفاهم‌نامه همکاری به منظور هم‌افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر در راستای کاهش انواع محرومیت در زمینه‌های آموزش، سلامت، اشتغال، مسکن و لوازم ضروری زندگی در مناطق آزاد، توسط حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد سید‌مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) امضا شد.

عبدالملکی در این باره گفت: مسئولیت اجتماعی د راستای محرومیت زدایی در مناطق آزاد یکی از تکالیف اصلی و محورهای فعالیت این مناطق برای کاهش آسیب هاست.مسئولیت اجتماعی مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی(ره) سپرده می شود تا شاهد افزایش بهره‌ وری در این مناطق باشیم.

رئیس کمیته امداد امام نیز با بیان اینکه مناطق آزاد کشور پیشگام در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستند، گفت: مناطق آزاد کشور از ظرفیت بالایی در حوزه مسئولیت اجتماعی برخوردار هستند. عملکرد موفق مناطق آزاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی می تواند به عنوان الگویی موفق به کل کشور تسری یابند.

بختیاری افزود: اقدامات خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم صورت گرفته است که به نوبه خود قابل تقدیر است./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی