سوال جنجالی هافبک گل گهر درباره پنالتی های استقلال


سوال جنجالی هافبک گل گهر درباره پنالتی های استقلال

هافبک تیم فوتبال گل گهر گفت: در این چند سال 11-10 پنالتی به ضرر ما مقابل استقلال گرفته شده، چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟

علیرضا علیزاده پس از دیدار 2 تیم گل گهر و استقلال ، اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که از اول فصل سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم همینطور از تیم حمایت کنند. مطمئن باشید اتفاقات بهتری برای گل گهر می‌افتد.

وی درمورد اینکه به کمک داور اعتراض شدیدی داشت، گفت: ما با پنالتی گرفتن مشکلی نداریم. به کمک داور گفتم واقعا اگر این صحنه در 18 قدم استقلال اتفاق بیفتد، پنالتی می‌گیرید؟ گفت بله که دیدید اتفاق افتاد و نگرفت! برعکسش هم اتفاق افتاد و نگرفت. الان با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم. این چندسال باشگاه ما خیلی متانت به خرج داده، آمده یک کار اصولی انجام بدهد و به فوتبال کشور کمک کند. تا الان هم خیلی کمک کرده و مدیرعامل ما نباید اجازه بدهد حق گل گهر بیشتر از این پایمال شود.

سوال جنجالی هافبک گل گهر درباره پنالتی های استقلال

علیزاده تصریح کرد: باشگاه ما در این چند سال کار اصولی داده و خیلی هم خدمت کرده است. نمی‌گوییم چیز بیشتری بدهند فقط حقمان را بدهند. در این چند سال 11-10 پنالتی به ضرر ما مقابل استقلال گرفته شده است. چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟ یکی، 2تا، 3تا، 4تا، 5تا ؟ چند پنالتی می‌تواند درست باشد؟ فقط حقمان را می‌خواهیم و حرفمان فقط همین است. امیدوارم فدراسیون قدر باشگاه گل گهر را بداند.

وی درخصوص شرایط این مسابقه، عنوان کرد: به نظرم همه از دیدن این بازی لذت بردند. بازی جاندار و قوی بود. جلوی یک تیم بزرگ که یک مربی مانند نکونام را بالای سر خود دارد، باید مثل خودشان جنگنده و درگیر بازی کرد. به نظرم یک بازی قلدر از طرف هر دو تیم بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !