افشاگری جدید درباره بهترین گوشی سامسونگ/ عکس


افشاگری جدید درباره بهترین گوشی سامسونگ/ عکس

دیجیاتو نوشت: تصویری از ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است که می‌تواند وجود سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی در آن را تأیید کند.

تصویر ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا از مراکز تولیدی این محصول در شبکه‌های اجتماعی افشا شده است. در این تصویر شاهد چندین ماژول هستیم که در کنار توضیحات، شماره قطعه و برخی اطلاعات دیگر مربوط به آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ماژول دوربین و مشخصات سنسورهای گلکسی S24 اولترا

در گزارش اخیر گفته شده بود که گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی خواهد بود که امکان زوم با کیفیت اپتیکال 2، 3، 5 و 10 برابری را فراهم می‌کند. حالا این تصویر می‌تواند اطلاعات فاش‌شده را تأیید کند.

افشاگری جدید درباره بهترین گوشی سامسونگ/ عکس

در مورد سایر مشخصات این دستگاه، گلکسی S24 اولترا احتمالاً دارای قاب تیتانیومی خواهد بود و از تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد. برای مقایسه، گلکسی اس 24 استاندارد و گلکسی اس 24 پلاس احتمالاً دارای فریم‌های آلومینیومی خواهند بود.

با این وجود، به‌نظر می‌رسد که غول فناوری کره‌ای برنامه‌های بزرگی برای ارتقاء قابلیت‌های عکاسی گلکسی S24 اولترا سال آینده داشته باشد. این دستگاه که در گزارش‌ها به وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی در آن اشاره شده است، شاید بتواند برای عکاسی و ادیت تصاویر، قابلیت‌های بیشتری در دسترس کاربران قرار دهد.

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی و عرضه نسل بعدی پرچمداران سامسونگ، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌ها و روزهای آینده شاهد فاش‌شدن اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها باشیم. طبق گزارش‌های موجود، رویداد آنپکد بعدی سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S24 در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852067

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)