جام جدید در کلکسیون پپ گواردیولا


جام جدید در کلکسیون پپ گواردیولا

منچسترسیتی با برد قاطع مقابل فلومیننزه موفق شد برای نخستین مرتبه قهرمانی جام‌جهانی باشگاه‌ها را جشن بگیرد.

ورزشگاه پادشاه عبدالله شهر جده عربستان سعودی میزبان فینال آخرین دوره جام‌جهانی باشگاه با فرمت ۷ تیمی بود؛ فینالی که در آن منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا مقابل فلومیننزه قهرمان کوپا لیبرتادورس با نتیجه ۴-۰ پیروز و قهرمان شد.

همان دقیقه نخست بازی شوت ناتان آکه به تیر دروازه برخورد کرد و قبل از این که دقیقه ۱ تمام شود در برگشت خولیان آلوارس گل نخست سیتی را ثبت کرد. در ادامه باز هم سیتی سوار بر بازی بود و در دقیقه ۲۷ هم نینو مدافع تیم برزیلی ارسال فیل فودن را به اشتباه به درون دروازه خودی فرستاد تا با ۲ گل برتری تیم پپ به رختکن برود.

نیمه دوم هم قهرمان آمریکای‌جنوبی حرفی برای گفتن نداشت و سیتی در دقیقه ۷۲ به گل سوم هم رسید. این مرتبه خولیان آلوارس ارسال کرد و فیل فودن با قطع توپ، تیمش را به گل دیگری رساند. شوت زمینی و تماشایی خولیان آلوارس ستاره نبرد جده در دقیقه ۸۷ تیرخلاص را بر پیکره تیم برزیلی وارد کرد.

جام جدید در کلکسیون پپ گواردیولا

به این ترتیب منچسترسیتی که برای اولین مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا به قهرمانی رسیده بود، جام‌جهانی باشگاه‌ها را هم به افتخاراتش افزود. سیتی چهارمین قهرمان انگلیسی جام‌جهانی باشگاه‌ها به شمار می‌رود.

[جام جدید در کلکسیون افتخارات سیتی/ پپ با قهرمانی از عربستان به انگلیس برگشت]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک