آمار عجیب سه بازیکن سپاهان / استقلال و پرسپولیس یاد بگیرند!


آمار عجیب سه بازیکن سپاهان / استقلال و پرسپولیس یاد بگیرند!

سه بازیکن تیم فوتبال سپاهان امسال ۲۰ گل برای تیم‌شان به ثمر رسانده‌اند.

شهریار مغانلو و رضا اسدی با ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان هستند و رامین رضاییان هم به عنوان یک مدافع راست 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

در واقع این سه پرسپولیسیِ سابق که در سپاهان خوب کار می‌کنند، در مجموع ۲۰ گل برای تیم‌شان به ثمر رساندند که با تعداد گل‌های زده استقلال در لیگ برتر برابر است. عجیب این که پرسپولیس بعد از ۱۲ هفته فقط ۱۵ گل به ثمر رسانده و میانگین گلزنی پائینی دارد.

به زعم بسیاری از کارشناسان، پرسپولیس از ابتدای امسال مشکل گلزنی داشت؛ هر چند که در هفته‌های اخیر مشخص شده که تیم گل‌محمدی در سایر خطوط هم بدون ایراد نیست.

در آن سو اکثر پرسپولیسی‌هایِ سابق در سپاهان خوب کار می‌کنند؛ از فرشاد احمدزاده گرفته تا شهریار مغانلو، رامین رضاییان و رضا اسدی که مدام در بازی‌های سپاهان گلزنی می‌کنند.

آمار عجیب سه بازیکن سپاهان / استقلال و پرسپولیس یاد بگیرند!

جالب اینکه سپاهان عیسی آل‌کثیر را هم از پرسپولیس گرفت، اما کمتر از وجود این مهاجم استفاده می‌کند، به طوری که حالا شایعه حضور احتمالی او در تراکتور مطرح شده و به نظر می‌رسد تیم تبریزی خواهان جذب آل‌کثیر شده است.

در پرسپولیس شهاب زاهدی با 4 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود که درست به اندازه رامین رضاییان گل زده و این آمار برای تک مهاجم سرخپوشان چندان جالب نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید