اعلام زمان سفر رئیس فیفا به ایران


اعلام زمان سفر رئیس فیفا به ایران

نشست هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رئیس فیفا در جده برگزار شد.

در آستانه برگزاری فینال جام باشگاه‌های جهان، شیخ سلمان خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ، نشست هیات اجرایی را با قدردانی از فدراسیون فوتبال عربستان سعودی برای مهمان نوازی گرم آغاز کرد.

وی گفت: نخستین بار است که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در عربستان سعودی تشکیل جلسه می دهد و مایلم از فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر میزبانی مناسب قدردانی کنم.همچنین باید از فیفا، مقامات عربستان سعودی و کمیته سازماندهی محلی تقدیر داشته باشیم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین به گام‌های رو به جلو و اقدامات پیشگیرانه‌ای که این کنفدراسیون برای انطباق با بالاترین استانداردهای اخلاقی و در نوسازی ساختارهای اداری در سال‌های اخیر انجام داده است، اشاره کرد.

اعلام زمان سفر رئیس فیفا به ایران

اعضا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از آخرین اتفاقات تلخ رخ داده در غزه توسط سوزان شلبی، عضو اتحادیه فوتبال فلسطین (PFA) مطلع شدند و به اتفاق آرا همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند. شیخ سلمان ،رئیس کنفدراسیون هم بر تعهد تزلزل ناپذیر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایستادن در کنار فدراسیون فوتبال فلسطین در این دوران چالش برانگیز تاکید کرد.

همچنین در حاشیه این نشست، جیانی اینفانتینو در گفت و گو با مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به پست اینستاگرامی اخیر خود به تمجید از لیگ فوتبال ایران پرداخت و اظهار کرد که در سه ماه آینده به کشورمان سفر می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج