آجیل فروش معروف گرانفروش تهران کیست؟ + فیلم


آجیل فروش معروف گرانفروش تهران کیست؟ + فیلم

رکنا اقتصادی: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با رکنا گفت: نام آجیل فروش معروف گرانفروش در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش رکنا، یک روز به شب یلدا بیشتر نمانده است و یکی از دغدغه های مردم خرید شیرینی، میوه و آجیل شب یلدا است. امروز رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار گفت: قیمت آجیل نسبت به شب عید امسال 15 درصد ارزان‌ هم شده‌ است و حتی در یک سری کالاها مثل پسته و تخمه شور تا 25 درصد افت قیمت را شاهد هستیم و در بقیه موارد ثبات قیمت داریم و قیمت آجیل شب یلدا حداکثر کیلویی 480 هزار تومان است و گرانتر نخرید و عرضه آن بیش از 480 هزار تومان مصداق گرانفروشی است.

این در حالی است که طبق بررسی های خبرنگار رکنا از بازار اغلب مغازه داران سطح شهر قیمت آجیل شب یلدا را بین 550 تا 780 هزار تومان و بعضا بالاتر به فروش می رسانند.

برهمین اساس روز گذشته سازمان تعزیرات حکومتی تهران از پلمب یک آجیل فروشی معروف خبر داد اما نامی از این آجیل فروشی اعلام نشد.

آجیل فروش معروف گرانفروش تهران کیست؟ + فیلم

محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه نشست شورای مدیران این سازمان و در پاسخ به خبرنگار رکنا که چرا نام آجیل فروش معروف گرانفروش اعلام نشد؟ زیرا امکان دارد که برای مردم باورپذیر نباشد و از سوی دیگر انتشار نام واحدهای صنفی متخلف می تواند بازدارندگی لازم را داشته باشد، گفت: مطابق با قانون و مصوبه سران قوا در حین رسیدگی این امکان وجود دارد که دستور پلمب و نصب بنر صادر شود اما اعلام نام واحد صنفی متخلف به این دلیل که پرونده در جریان رسیدگی است و حکم هنوز صادر و قطعی نشده است ممنوع است.

بنابراین اعلام نام واحد صنفی متخلف از نظر مقررات قانونی موجه نیست و علاوه براینکه این آجیل فروشی معروف پلمب شده است باید به تخلفات رسیدگی و پلمب تنها بخشی از مجازاتی است که از سوی قانون پیش بینی شده است.

اسفنانی با بیان اینکه به محض رسیدگی به پرونده و دیگر تخلفات و قطعیت حکم نام این آجیل فروشی معروف اعلام خواهد شد، در پاسخ به این سوال که چه زمانی اعلام می شود، گفت: در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوال دیگر رکنا درخصوص گرانفروشی اسنپ فود درخصوص فروش نان، گفت: این موضوع پس از بررسی های لازم اعلام خواهد شد.

گفتنی است، احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست شورای مدیران سازمان تعزیرات حکومتی که صبح امروز برگزار شد، درخصوص پلمب یک آجیل فروشی معروف گفت: در ایام شب یلدا بحث قیمت ها دغدغه مردم است و برهمین اساس یک آجیل فروشی معروف در تهران را به دلیل گران فروشی برخورد کردیم و برخی از شعب آن پلمب شد.


آجیل فروش معروف گرانفروش تهران کیست؟ + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو