چرا خداداد عزیزی قید همکاری با تیم ملی ایران را زد؟


چرا خداداد عزیزی قید همکاری با تیم ملی ایران را زد؟

پارسینه: خداداد عزیزی امروز در مصاحبه‌ای باز هم درباره جدایی اش از تیم ملی صحبت کرد اما او در خصوص چرایی این مسئله، توضیح واضحات نداد.

چرا خداداد عزیزی قید همکاری با تیم ملی ایران را زد؟

خبرورزشی نوشت: در سیاهه اعضای کادرفنی تیم ملی ایران که فهرستی بلندوبالا محسوب می‌شود، نام خداداد عزیزی به دلیل پیشینه و سوابق ملی او می‌درخشید. با اینکه در این فهرست، نام آندرانیک تیموریان هم دیده می‌شود اما به لحاظ شهرت و تاثیرگذاری، خداداد عزیزی یک چیز دیگر بود.

در تصاویر ثبت شده از دوران بسیار کوتاه حضور خداداد در تمرینات تیم ملی، به طور واضح مشخص بود که ملی پوشان رابطه ای گرم و مطلوب با او دارند. شاید همین حضور کم رمق عزیزی در تمرینات تیم می‌تواسنت برای ملی پوشان، روحیه بخش باشد و بیراه نبود که امیر قلعه نویی به او چنین پیشنهادی برای حضور در تیم ملی داد.

خداداد عزیزی اما در مصاحبه‌های اندک خود در این مدت، فقط در لفافه پیرامون چرایی جدایی غیرمنتظره اش از تیم ملی سخنانی را بر زبان آورد اما او به صورت واضح و شفاف در این باره صحبت نکرد. بیماری کلیوی قلعه نویی و حضور کمرنگ او در وقایع اخیر فوتبال ایران، احتمالا توضیح واضحات را در این راستا دریغ کرده است اما به نظر می‌رسد هیچ کس در تیم ملی به جز او نمی‌تواند در این خصوص، حقایق را بیان کند.

خداداد عزیزی که در گذشته منتقد مربیانی مانند کی روش بود، به وقت همکاری با قلعه نویی به نظر می‌رسید به خواسته‌هایش رسیده و سمت مشاوره در تیم ملی و همراهی ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا، برای او خیلی هم بد نبود. اینکه چه شد عزیزی در نیمه راه و مهمتر از همه در آستانه برگزاری جام ملت‌ها قید همکاری با تیم ملی را زد، نکته ای نیست که در این میان شایسته مغفول ماندن باشد.

در این رابطه بی تردید باید منتظر واکنش سریع قلعه نویی باشیم تا از چندوچون آن بی خبر نمانیم؛ چرا که خداداد هم به سکوت عجیب قلعه نویی در این زمینه اشاره کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی