راز سقوط مرگبار زن جوان در هاله‌ای از ابهام


راز سقوط مرگبار زن جوان در هاله‌ای از ابهام

زنی جوان که به مهمانی رفته بود بر اثر سقوط از بالکن فوت شد، اما دلیل این حادثه هنوز معلوم نیست.

سقوط مرگبار زن جوان تحقیقات جنایی را کلید زد تا علت و نحوه وقوع این حادثه مشخص شود.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری 140 باغ فیض در دقایق پایانی روز یکشنبه مرگ زن جوانی را به بازپرس کشیک قتل تهران که در آن زمان بر عهده امیرحسین علیمردان از شعبه دهم بازپرسی جنایی بود، خبر دادند و او دستور شروع تحقیقات را صادر کرد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن 36 ساله در خانه برادر دوست پسر 31 ساله خود مهمان بود و از بالکن طبقه 4 آنجا به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.

دوست این زن به ماموران گفت: برادرم ما را به خانه‌اش دعوت کرده بود و از چند ساعت قبل به خانه او رفته بودیم. در خانه برادرم دور هم نشسته بودم که ناگهان صدای بلندی توجه‌مان را جلب کرد. در خانه گشتیم و دیدیم در بالکن باز است، به همین خاطر به سمت بالکن دویدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است و آن موقع بود که فهمیدیم زن مورد علاقه‌ام به پایین افتاده است. به همین دلیل سریع خودمان را به حیاط رساندیم. بعد هم با اورژانس تهران و مرکز 110 تماس گرفتیم؛ اما وقتی آنها رسیدند گفتند کار از کار گذشته است و دوست دخترم جانش را از دست داده است.

بازپرس جنایی با شنیدن گفته‌های پسر جوان دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی خانواده زن جوان را صادر کرد. همچنین بررسی اختلافات احتمالی این زن و مرد و انگیزه‌های احتمالی خودکشی یا سابقه بیماری متوفی در دستور کار قرار گرفت. این در حالی است تحقیقات در اداره پلیس آگاهی بر این موضوع متمرکز شده است که مشخص شود مرگ زن جوان یک اتفاق بوده یا تعمدی در این سقوط مرگبار وجود داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم