جک بلک: هوش مصنوعی به فیلم Terminator شبیه نخواهد شد


جک بلک: هوش مصنوعی به فیلم Terminator شبیه نخواهد شد

ایتنا - «جک بلک» صداپیشه «فیلم برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros) و «پاندای کونگ‌فوکار ۴» (Kung Fu Panda 4) حس مثبتی به هوش مصنوعی دارد.


«جک بلک» صداپیشه «فیلم برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros) و «پاندای کونگ‌فوکار ۴» (Kung Fu Panda 4) حس مثبتی به هوش مصنوعی دارد.

او به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «به قدری تازگی دارد که به سختی می‌توان گفت آینده‌اش چگونه خواهد بود، اما من به فرجام بد و تاریک اعتقادی ندارم. احساس نمی‌کنم: «وای نه، مثل «نابودگر» (Terminator) خواهد شد وقتی که می‌آید و شغل‌های بشری را نابود می‌کند.» در این خصوص اطمینان ندارم چون می‌توانم اعتراف کنم که نمی‌دانم، و امیدوارم که یک دنیای عالی نو باشد و ابزاری که همه ما بتوانیم برای بهتر کردن خودمان و دنیا از آن استفاده کنیم.»

بلک اضافه می‌کند: «نجات دادن دنیا چطور؟ احتمال نجات دنیا؟ امید زیادی دارم چون به طرقی می‌توانیم از نجات‌بخشی آن برخوردار شویم. شاید سرطان را درمان کند. شاید مشکلات سفر در فضا را برطرف کند. شاید کارهایی کند که حتی نمی‌توانیم تصور کنیم.»

بازیگر «مدرسه راک» (School of Rock) در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید خوشحال است که نگرانی بازیگران و نویسندگان درباره هوش مصنوعی با پایان اعتصاب از بین رفته. او ادامه می‌دهد: «به گمانم عده‌ای در اتحادیه هنوز نگران هوش مصنوعی‌اند، اما هیچ راهی برای برطرف کردن همه نگرانی‌ها پیرامون هوش مصنوعی وجود ندارد چون راهی برای متوقف کردن هوش مصنوعی وجود ندارد. از راه می‌رسد.»

در وبسایت اتحادیه بازیگران آمده است که استودیوها باید رضایت «روشن و آشکار» بازیگران را برای تولید نسخه‌های دیجیتال آن‌ها داشته باشند.

منبع: سایت سی‌نما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا