رفتار جالب چند پرسپولیسی قبل از دربی


رفتار جالب چند پرسپولیسی قبل از دربی

۴ بازیکن پرسپولیس قبل از دربی پول نگرفتند تا به باشگاه برای عمل کردن وعده‌اش کمک کرده باشند.

رفتار جالب چند پرسپولیسی قبل از دربی

به گزارش راهبرد معاصر، پرسپولیس در این فصل مشکلات مالی زیادی داشته و حتی در یک مقطع همین موضوع باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی این تیم دست به اعتصاب بزنند و چند روزی تمرین نکردند. مشکلات مالی صدای بازیکنان و شخص یحیی گل‌محمدی را درآورده بود و حتی یحیی به خاطر عدم پرداخت مطالبات خودش و شاگردانش قهر کرده بود. مدیرعامل پرسپولیس چند بار برای پرداخت مطالبات بازیکنان به آن‌ها قول داده بود ولی این وعده‌ها عملی نشد.

درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس در آخرین وعده خود به اعضای پرسپولیس قول داده بود که قبل از دربی ۱۰ درصد از قرارداد این فصل را پرداخت خواهد کرد که این بار برخلاف دفعات قبلی وعده درویش عملی شد و ۱۰ درصد از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شد. در این بین اما اتفاق بسیار قابل توجهی رخ داد که در نوع خودش جالب بود. پولی که چند روز پیش از طریق اسپانسر این فصل پرسپولیس به حساب این باشگاه واریز شده بود، کفاف این را نمی داد که به همه اعضای تیم ۱۰ درصد پرداختی داشته باشند. از همین رو چند بازیکن پرسپولیس دست به اقدام جالبی زدند و به درویش اعلام کردند که فعلا پول آن‌ها را پرداخت نکند تا او بتواند به همه بازیکنان و اعضای تیم ۱۰ درصد پرداختی داشته باشد.

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر ۴ بازیکنی بودند که به درخواست خودشان از گرفتن پول صرف نظر کردند و قید این پول را زدند. این نفرات به این خاطر از پولشان گذشتند تا درویش نزد بازیکنان و اعضای تیم دوباره بدقول نشود و بتواند طبق وعده‌ای که داده بود، ۱۰ درصد پرداختی داشته باشد. این ۴ ستاره با این اقدام خوبشان از یک حاشیه بزرگ جلوگیری کردند.

در صورتیکه مدیران پرسپولیس دوباره بدقول می شدند و به جای ۱۰ درصد ۵ درصد پرداخت می کردند، ممکن بود بعد از دربی دوباره حاشیه‌ای جدید برای پرسپولیس ایجاد شود. گفتنی است میلاد سرلک و مسعود ریگی هم حاضر بودند تا از پولشان بگذرند تا پول به اندازه کافی در حساب باشگاه برای پرداخت به سایر اعضای تیم باشد. با این حال بعد از پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد اعضای پرسپولیس، این دو بازیکن هم حدود ۵ درصد دریافتی داشتند ولی نفراتی چون بیرانوند، رفیعی، ترابی و اسماعیلی‌فر هیچ پولی دریافت نکردند و قرار است در اولین فرصت که پول به حساب باشگاه واریز شد، آن‌ها هم بخشی از قراردادشان را دریافت کنند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان