ورود فیفا به ماجرای VAR دربی 102؟


ورود  فیفا به ماجرای VAR دربی 102؟

باشگاه پرسپولیس هم چنین عقیده دارد پنالتی ای که از سوی موعود بنیادی فر به سود استقلال اعلام شد اشتباه بوده و این تصمیم کمک داور ویدئویی بود نه داور وسط.

باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است مکالمات صورت گرفته بین داور عراقی و موعود بنیادی فر منتشر شود. عموما این مکالمات منتشر نمی‌شود و محرمانه است همان طور که داوران در پایان بازی حق مصاحبه با رسانه‌های گروهی را ندارند. با این حال در مواردی شاهد افشای مکالمات بین داور وسط و کمک داور ویدئویی دربرخی از مسابقات اروپایی بوده ایم که این با مجوز فدراسیون فوتبال بوده است.

خبرهای رسیده از ساختمان سئول حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال ابایی از افشای این مکالمات ندارد اما می‌خواهد در این زمینه از فیفا استعلام بگیرد.

کمک داور ویدئویی در لیگ برتر برای اولین بار بود که در دربی بود که مورد استفاده قرار می‌گرفت و حتی انتخاب داور عراقی هم با نظر فیفا بود. موعود بنیادی فر با توصیه کمک داور ویدئویی سه بار برای اعلام پنالتی به کنار زمین آمد و در یکی از صحنه‌ها به سود استقلال پنالتی اعلام کرد.

کمیته داوران بر این عقیده است پنالتی اعلام شده از سوی موعود بنیادی فرد به سود تیم استقلال درست بوده است. بسیاری از کارشناسان داوری هم این تصمیم را تایید کرده اند.

ورود  فیفا به ماجرای VAR دربی 102؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...