پرسپولیس هجومی‌تر بازی می‌کرد می‌توانست 4-5 گل به استقلال بزند


پرسپولیس هجومی‌تر بازی می‌کرد می‌توانست 4-5 گل به استقلال بزند

پیشکسوت فوتبال در مورد بی‌احتیاطی علی نعمتی در محوطه جریمه عنوان کرد: یعنی نعمتی در این سطح و همچنین چندین سال بازی در لیگ برتر هنوز نمی‌داند در کجای زمین قرار دارد که اینچنین بی‌محابا تکل می‌زند.

رحیم یوسفی ، درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۲ پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول سرتر بود و استقلال حرفی برای گفتن نداشت. در نیمه دوم نیز هر کدام از تیم‌ها که صاحب توپ بودند، در زمین خودشان بازی می‌کردند و این نوع بازی کردن اصلاً قابل قبول هیچ کس نیست. نکته مثبت تاکتیکی در بازی هیچکدام از دو تیم وجود نداشت و هر دو تیم برای گل نخوردن و نباختن تلاش می‌کردند.

وی افزود: گلی هم که پرسپولیس به ثمر رساند، روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان استقلال بود که امید عالیشاه به بهترین شکل از این اشتباه استفاده کرد. این تیم استقلال ضعیف‌ترین تیم سال‌های اخیرش بود و اگر پرسپولیس کمی هجومی‌تر بازی می‌کرد می‌توانست ۴-۵ به استقلال بزند. در برخی از پست‌ها استقلال بازیکنان خوبی نداشت و پرسپولیس بهتر از این می‌توانست از ضعف حریفش بهره ببرد.

*VAR در هیچ صحنه‌ی مهمی به کمک داور نیامد

پیشکسوت فوتبال در مورد بی‌احتیاطی علی نعمتی در محوطه جریمه عنوان کرد: یعنی نعمتی در این سطح و همچنین چندین سال بازی در لیگ برتر هنوز نمی‌داند در کجای زمین قرار دارد که اینچنین بی‌محابا تکل می‌زند. با اینکه حرکتش خطا نبود، اما بی‌احتیاطی کرد و بهانه به دست داور داد. لزومی نداشت او در محوطه جریمه این گونه تکل بزند. ضمناً مربی از وی ایراد نمی‌گیرد؟ نباید مربیان به این بازیکن بگویند که در دیداری به این مهمی، بی‌محابا به سمت بازیکن تکل نزند.

پرسپولیس هجومی‌تر بازی می‌کرد می‌توانست 4-5 گل به استقلال بزند

کارشناس فوتبال درباره استفاده VAR در دیدار دربی گفت: نکته مثبتی از VAR در دربی ندیدیم، این سیستم در هیچ صحنه‌ی مهمی به کمک داور نیامد و فقط با فشار زیاد استقلالی‌ها، داور پنالتی را اعلام کرد. چند صحنه هم به نفع پرسپولیس بود که گرفته نشد. همه کارشناسان داوری معتقد بودند که دقیقه ۶۰ بازیکن استقلال با خطای شدید روی شهاب زاهدی باید اخراج می‌شد. چرا این صحنه مورد بازبینی قرار نگرفت؟ همچنین داور برای دیدن صحنه‌ها خیلی وقت می‌گذاشت و چند دقیقه زمان می‌برد. ضمناً بعد از چند دقیقه که از صحنه مشکوک می‌گذشت، داور بازی را متوقف می‌کرد و برای دیدن خطاها به سمت مانیتور کنار زمین می‌رفت. در هیچ کجای دنیا اینگونه از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌کنند!

*چرا بعضی‌ها به قدیمی‌های پرسپولیس اهانت می‌کنند؟

یوسفی در پایان با اشاره به اینکه همیشه از پرسپولیس حمایت کرده‌ام، خاطرنشان کرد: من هر صحبتی که در مورد تیم فوتبال پرسپولیس انجام می‌دهم نظرات شخصی‌ام است و بابت این اظهارات سود یا نفعی به من نمی‌رسد. در روزهای سخت و بد هم از تیمم حمایت کردم، چون وظیفه‌ام بوده است. اما یک عده مسائلی را درباره من و برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مطرح می‌کنند که این موارد دور از انصاف است. زمانی که پیشکسوتان نفع مالی از باشگاه پرسپولیس نمی‌برند، چرا بعضی از افراد این گونه به قدیمی‌های پرسپولیس اهانت می‌کنند؟ پیشکسوتان درباره سازندگی باشگاه بزرگ پرسپولیس، از سر دلسوزی حرفی را می‌زنند، اما مثل اینکه برخی‌ها با صحبت‌های ما منافع‌شان به خطر می‌افتد که در پیچ‌های مختلف به من و پیشکسوتان حمله می‌کنند که گویای همه چیز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج