انصارالله: خطوط کشتیرانی به اراضی اشغالی از طریق دریای سرخ را فلج کردیم


انصارالله: خطوط کشتیرانی به اراضی اشغالی از طریق دریای سرخ را فلج کردیم

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تهدید کرد که اگر حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نشود، عملیات ارتش یمن علیه این رژیم گسترش خواهد یافت.

انصارالله: خطوط کشتیرانی به اراضی اشغالی از طریق دریای سرخ را فلج کردیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: ما به هدف قرار دادن عمق رژیم اسرائیل ادامه می‌دهیم و در صورتی‌که تجاوز علیه غزه متوقف نشود، عملیات ما گسترش خواهد یافت.

البخیتی به الجزیره گفت، دشمن اسرائیلی خسارت‌های خود را در خصوص جبهه یمن پنهان می‌کند. ما توانستیم خطوط کشتیرانی به اراضی اشغالی را از طریق دریای سرخ به صورت نیمه‌کامل متوقف کنیم.

عضو شورای سیاسی انصارالله ادامه داد: ما تصمیمی را مبنی بر ممانعت از ورود کالا‌های آمریکایی به یمن اتخاذ کردیم.

در همین راستا، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه و در راستای اجرای دستورات عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله، نیروی هوایی یمن وابسته به نیرو‌های مسلح به یاری خداوند در عملیاتی نظامی به وسیله پهپاد‌های گسترده، اهداف حساس رژیم صهیونیستی در منطقه «ام الرشراش» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که نیرو‌های مسلح یمن تا زمان توقف تجاوز‌ها علیه برادران فلسطینی در نوار غزه به عملیات نظامی خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

نیرو‌های مسلح یمن همچنین از تمام آزادگان امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست که مواضع مشرفانه درخصوص مساله فلسطین اتخاذ کنند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج