با مشارکت در پویش یلدای مهربانی برای نیازمندان خاطره ساز باشیم


با مشارکت در پویش یلدای مهربانی برای نیازمندان خاطره ساز باشیم

رکنا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: به مناسبت طولانی ترین شب سال، پویش جمع آوری بسته های یلدایی برای خانواده های نیازمند با شعار" یلدای مهربانی" برگزار می شود.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: شب یلدا برای نیکوکاران و خیران فرصتی است تا با گرمای مهربانی و سخاوت خود، طولانی ترین شب سال را برای نیازمندان خاطره انگیز کنند.

علی اخلاقی با اشاره به اینکه پویش یلدای مهربانی با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانوارهای نیازمند در شب یلدا، برگزار می شود، ادامه داد: خیران و مردم نوع دوست می توانند کمک های غیرنقدی خود را به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد تحویل دهند تا خانوارهای تحت پوشش را در شب یلدا حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانیان، شب یلدا فرصتی برای همنشینی، مهربانی ‌ها است و بر اساس این سنت پسندیده در قالب پویش یلدای مهربانی، سعی می‌کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت این فرصت را برای آنها مهیا کنیم، افزود: تلاش داریم کمک های مردمی برای خرید شب یلدای خانوارهای تحت حمایت را جمع آوری کرده و در فرصت باقیمانده تحویل خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان دهیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با قدردانی از حمایت خیران در طرح های تامین مایحتاج نیازمندان، گفت: همه هم استانی ها و خیران نیک اندیش در فرصت باقیمانده تا شب یلدا می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و یا با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


با مشارکت در پویش یلدای مهربانی برای نیازمندان خاطره ساز باشیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق