چاپ روی شاسی


چاپ روی شاسی

چوب به‌عنوان یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت محصولات دکوراتیو شناخته می‌شود که از قدیم تا به امروز کاربردهای...

چوب به‌عنوان یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت محصولات دکوراتیو شناخته می‌شود که از قدیم تا به امروز کاربردهای بسیار متنوعی را از آن خود کرده است. یکی از محصولاتی که با برش چوب فشرده MDF ساخته می‌شود، شاسی است. شاسی‌ها محصولات چوبی هستند که امکان چاپ عکس روی شاسی وجود دارد. تنوع ابعاد در تخته شاسی عکس به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس سلیقه خودتان، بهترین شاسی را جهت چاپ روی آن انتخاب کنید؛ اما قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت عکس 30 در 40 روی شاسی صحبت کنیم، اجازه دهید تا در مورد مراحل و مزایای استفاده از تخته شاسی عکس حرف بزنیم.

چاپ روی شاسی

تخته شاسی عکس چیست و چه ساختاری دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت عکس روی شاسی 40*60 و شاسی‌های بزرگ‌تر صحبت کنیم، باید کمی بیشتر در مورد شاسی عکس به شما توضیح دهیم. شاسی عکس در واقع یک محصول خاص است که با چوب‌ام دی اف تولید شده و ساختار مسطحی دارد. تخته شاسی عکس از یک طرف دارای چسب است و از طرف دیگر دارای جایگاهی برای قرار دادن میخ و پیچ می‌باشد. این ساختار کلی تخته شاسی عکس است.

تخته شاسی عکس می‌تواند برای چاپ عکس به‌صورت حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. امکان استفاده از تخته شاسی در ابعاد مختلف، سبک وزن بودن تخته شاسی‌ها و زیبایی آن‌ها در کنار کیفیت بالایی که دارند، باعث شده تا افراد فارغ از قیمت چاپ عکس روی شاسی 100*70، به دنبال استفاده از این تخته شاسی‌ها برای چاپ عکس باشند.

مزایای استفاده از تخته شاسی عکس

چوب جزء متریال‌هایی است که برای ساخت محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از این محصولات، تخته شاسی عکس است. برای تولید این تخته شاسی‌ها از چوب‌ام دی اف که مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف دارد، استفاده می‌شود. این تخته شاسی‌ها در ابعاد مختلف قابل تولید هستند و به دلیل وزن سبک، می‌توانند روی دیوار و میز مورد استفاده قرار گیرند. اگر برای چاپ عکس روی شاسی مردد هستید، با ما همراه باشید تا شما را با مزایای استفاده از تخته شاسی عکس آشنا کنیم.

افزایش ماندگاری عکس‌ها با کمک تخته شاسی عکس

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تخته شاسی برای چاپ عکس، افزایش ماندگاری عکس‌ها است. اگر عکس‌های ماندگاری دارید که برای شما مهم است آن‌ها تا چندین سال بدون خرابی باقی بمانند، می‌توانید مراحل چاپ عکس روی تخته شاسی ارزان را انجام دهید. ماندگاری عکس‌ها با کمک تخته شاسی عکس بسیار افزایش پیدا می‌کند و احتمال پاره شدن و خراب شدن آن‌ها نیز به حداقل خواهد رسید.

زیبایی عکس‌ها با وجود یک تخته شاسی

عکس‌هایی که روی تخته شاسی نصب می‌شوند، زیبایی بیشتری نسبت به حالت معمول خود پیدا می‌کنند. دلیل این موضوع هم ساختار تخته شاسی و محکم نگه داشتن عکس روی تخته شاسی‌ها است. بنابراین، شاید قیمت چاپ عکس روی شاسی 50*70 برای شما کمی قابل توجه باشد؛ اما به‌دلیل زیبایی که این تخته شاسی به عکس 50 در 70 شما می‌دهد می‌توانید آن را انتخاب نمایید.

امکان نصب عکس‌ها روی دیوار و یا استفاده از آن‌ها به‌صورت رومیزی

چاپ عکس روی تخته شاسی‌های مختلفی امکان پذیر است. این تخته شاسی‌ها می‌توانند به صورت رومیزی طراحی شده باشند، به طوری که امکان قرار دادن آن‌ها روی میز وجود داشته باشد یا اینکه به صورت دیواری طراحی می‌شوند که در کنار داشتن زیبایی منحصر به فرد، می‌توانند برای تکمیل دکوراسیون خانه شما نیز مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به سبک بودن این تخته‌های شاسی، حتی اگر نیاز به نصب آن‌ها روی دیوار یا میز با سایز بزرگ باشد، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

قیمت مناسب چاپ روی شاسی نسبت به خرید قاب

قیمت شاسی عکس 13 در 18 به عنوان کوچک‌ترین شاسی عکس بسیار مناسب‌تر از قابی است که با همین سایز طراحی و ساخته شده باشد؛ البته منظور ما قاب‌های بی‌کیفیت که فقط چند ماه برای شما عمر می‌کنند، نیست. بنابراین با توجه به قیمت مناسب چاپ روی تخته شاسی عکس، توصیه می‌کنیم که به جای انتخاب قاب‌های گران قیمت تخته شاسی‌ها را انتخاب کنید. البته اگر از ظاهر عکس‌های چاپ شده روی این قاب‌ها رضایت دارید.

چاپ روی شاسی

چاپ روی شاسی

چاپ روی شاسی چگونه انجام می‌شود؟

چاپ روی شاسی در ابتدا با انتخاب شاسی مناسب بر اساس ابعاد عکس انجام می‌شود. لازم است که مشتری مشخص کند که بر اساس سایز عکس و همچنین قیمت انواع این تخته شاسی‌ها، کدام یک از آن‌ها را نیاز دارد و سپس مراحل بعدی چاپ عکس را روی این تخته‌ها، به فرد متخصص بسپارد.

بدین منظور لازم است که ابتدا عکس مورد نظر روی کاغذ متالیک یا لاستر با ابعاد مشخص چاپ شود. کیفیت عکس چاپ شده روی کاغذها ربطی به نوع تخته شاسی ندارد. بنابراین، برای چاپ عکس از مجموعه‌هایی کمک بگیرید که کیفیت ارائه شده در آن‌ها بسیار بالاست.

سپس عکس بر روی تخته شاسی عکس مورد نظر چسبانده می‌شوند. قدرت چسبندگی بالای تخته شاسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید تلاش کنید که از محصولات باکیفیت استفاده کنید تا پس از گذشت چند ماه عکس از روی تخته شاسی بلند نشود. در نهایت می‌توان با پرس کردن عکس روی تخته شاسی، بدون هیچ برآمدگی و زائده‌ای این تخته شاسی‌ها را روی دیوار نصب نمود.

هزینه چاپ عکس روش شاسی چقدر است؟

هزینه چاپ روی تخته شاسی عکس بر اساس ابعاد عکس و تخته شاسی انتخاب شده محاسبه می‌شود. بدیهی است که هر چقدر ابعاد تخته شاسی بزرگ‌تر باشد، قیمت خرید آن نیز بالاتر می‌رود. از طرفی مراحل نصب عکس روی تخته شاسی‌های بزرگ‌تر کمی پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود.

بنابراین، قیمت عکس روی شاسی 20*30 نسبت به زمانی که نیاز به چاپ عکس روی شاسی 70 در 100 داشته باشید، پایین‌تر است. توصیه ما به شما این است که بر اساس قیمت چاپ عکس روی شاسی 50*70 یا هر سایز دیگر، تصمیم به چاپ عکس نگیرید و بیشتر به کیفیت عکس توجه داشته باشید.

اگر عکس‌های شما با دوربین حرفه‌ای گرفته شده‌اند، می‌توانید تخته شاسی‌های بزرگ‌تر را برای چاپ عکس انتخاب کنید؛ چرا که عکس‌ها حتی با سایز بزرگ وضوح و کیفیت خوبی دارند. اما اگر عکس‌ها با دوربین گوشی گرفته شده‌اند، بهتر است که آن‌ها را با سایز کوچک چاپ کنید تا کیفیت آن‌ها پایین نیاید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد چاپ روی تخته شاسی صحبت کردیم. اگر برای شما مهم است که یک عکس جذاب و ماندگار در خانه خودتان داشته باشید، می‌توانید مراحل چاپ عکس را از این طریق انجام دهید. فراموش نکنید که تخته شاسی‌ها می‌توانند در کیفیت‌های مختلفی تولید شوند. بنابراین، به بهانه کاهش هزینه‌های خودتان به دنبال خرید آن‌ها با قیمت ارزان نباشید؛ چون در این صورت احتمال بلند شدن عکس از روی تخته شاسی وجود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش در خانواده نیکا شاکرمی