استون مارتین: سرمایه گذاری جدید نشان دهنده خروج استرول نیست


جف اسلک، مدیر اجرایی تیم فرمول یک استون مارتین می‌گوید که سرمایه‌گذاری خارجی جدیدی که هفته گذشته اعلام شد، نشانه آغاز خروج سهامدار اصلی، لارنس استرول نیست. این تیم بریتانیایی سهامی را به شرکت سهام خصوصی ارکتوس فروخته که چندین امتیاز ان بی ای و ام...

جف اسلک، مدیر اجرایی تیم فرمول یک استون مارتین می‌گوید که سرمایه‌گذاری خارجی جدیدی که هفته گذشته اعلام شد، نشانه آغاز خروج سهامدار اصلی، لارنس استرول نیست.

این تیم بریتانیایی سهامی را به شرکت سهام خصوصی ارکتوس فروخته که چندین امتیاز ان بی ای و ام ال اس و همچنین تیم‌های فوتبال اروپایی از جمله لیورپول را دارد.

این حرکت گمانه هایی را برانگیخت که ممکن است استرول در حال برنامه‌ریزی برای پایان دادن به مشارکت خود در تیم باشد و فروش بیشتری از سهام انجام شود.

با این حال، قرارداد ارکتوس به عنوان یک معامله استراتژیک تلقی می شود و بسیار شبیه به توافق مشابه اخیر آلپین با سرمایه گذاران آمریکایی است.

مدیر اجرایی استون مارتین گفت:

لارنس همه چیز را در اختیار دارد، او هیچ جا نمی رود.

ما آنها را دو سال پیش ملاقات کردیم. آنها واقعاً در بهترین کلاس هستند. آنها در سهام درازمدت و امتیازهای برتر تخصص داشته اند.

افراد زیادی برای سرمایه گذاری در تیم به ما و لارنس مراجعه کرده اند. و ما در یک موقعیت بسیار منحصر به فرد هستیم، یک مالک داریم که کل تیم را کنترل می کند و می تواند تصمیم بگیرد که آیا معامله درستی خواهد بود یا خیر.

ما یک فرآیند واقعاً رسمی را طی نکردیم، فقط به این دلیل بود که این افراد به وضوح افراد مناسبی از نقطه نظر استراتژیک بودند.

در حال حاضر استون مارتین با فاصله 11 امتیازی نسبت به مک لارن در رده پنجم جدول تیمی فرمول یک قرار دارد، در حالیکه فقط یک مسابقه به پایان فصل باقی مانده است.

مایک کرک، مدیر این تیم درباره رقابت در آخرین مسابقه گفت:

برای من، در مقایسه با دو یا سه مسابقه قبل، چیزی را تغییر نمی دهد. ما فقط می توانیم کار خودمان را انجام دهیم.

اولین نکته این است که ما باید یک ماشین سریع در ابوظبی داشته باشیم، زیرا عقب هستیم.

بنابراین ما در موضع دفاع نیستیم، باید صاف به میدان برویم و بهترین کار ممکن را انجام دهیم و بعد ببینیم نتیجه چیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج