نسخه جدید فروشگاه آنلاین گوگل کروم رونمایی شد


نسخه جدید فروشگاه آنلاین گوگل کروم رونمایی شد

گوگل با ارائه‌ی نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی فروشگاه کروم، این پلتفرم را با زبان Material You هماهنگ کرده است. گوگل امروز نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی فروشگاه کروم را منتشر کرد. طبق اعلام این شرکت، نسخه‌ی جدید فروشگاه از رابط کاربرپسندتر بهره می‌برد و...

گوگل با ارائه‌ی نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی فروشگاه کروم، این پلتفرم را با زبان Material You هماهنگ کرده است.
نسخه جدید فروشگاه آنلاین گوگل کروم رونمایی شد
گوگل امروز نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی فروشگاه کروم را منتشر کرد. طبق اعلام این شرکت، نسخه‌ی جدید فروشگاه از رابط کاربرپسندتر بهره می‌برد و جست‌وجو بین افزونه‌ها و تم‌ها را آسان‌تر می‌کند.
فروشگاه وب کروم، بازار آنلاینی است که گوگل آن را دراختیار کاربران مرورگر وب خود قرار می‌دهد. پلتفرم مذکور به شما اجازه می‌دهد افزونه‌ها، تم‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را دانلود و نصب کنید و تجربه‌ی مرور وب خود را بهبود دهید.
نسخه‌ی جدید فروشگاه کروم، پالت رنگی جدیدی دارد و از سبک کارتی به‌روز و نمادهای پیشرفته‌تر با خوانایی بیشتر بهره می‌برد که همگی به‌طور یکپارچه با زبان طراحی Material You گوگل هماهنگ هستند و تجربه‌ی بصری منسجمی را در اکوسیستم کروم ایجاد می‌کنند.
نسخه جدید فروشگاه آنلاین گوگل کروم رونمایی شد
طبق اعلام گوگل، فروشگاه بازسازی‌شده‌، دسته‌بندی‌های جدید ازجمله افزونه‌های هوش مصنوعی و خرید را معرفی می‌کند. بخش Editor's Spotlight نیز افزونه‌های جدیدی را که تیم گوگل توصیه می‌کنند، نمایش می‌دهد.
فروشگاه وب کروم، رابط کاربری خود را بهبود داده تا کاربرپسندتر شود. نوار جست‌وجوی این پلتفرم اکنون در گوشه‌ی سمت‌ راست بالای صفحه قرار دارد و به‌راحتی دردسترس کاربران است. علاوه‌براین، قابلیت‌های جست‌وجوی پیشرفته‌ی فروشگاه بهبود یافته است و کاربران می‌توانند نتایج را براساس فیلترهای مختلف نمایش دهند.
با طراحی جدید فروشگاه کروم، جابه‌جایی بین بخش‌های مختلف آن آسان‌تر شده است و علاوه‌براین توصیه‌های بهتری دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد