مدیرعامل مایکروسافت: سیستم مدیریتی OpenAI باید تغییر کند


مدیرعامل مایکروسافت: سیستم مدیریتی OpenAI باید تغییر کند

قیمت، تاریخ عرضه و تصاویر جدید گوشی گلکسی A25 سامسونگ فاش شد. طی ماه‌های گذشته شایعاتی درمورد گلکسی A25 منتشر شده و اخیراً رندرهای رسمی گوشی سامسونگ نیز دردسترس قرار گرفته است. اکنون سایت آلمانی وین‌فیوچر، تصاویر جدیدی از این محصول...

قیمت، تاریخ عرضه و تصاویر جدید گوشی گلکسی A25 سامسونگ فاش شد.
مدیرعامل مایکروسافت: سیستم مدیریتی OpenAI باید تغییر کند
طی ماه‌های گذشته شایعاتی درمورد گلکسی A25 منتشر شده و اخیراً رندرهای رسمی گوشی سامسونگ نیز دردسترس قرار گرفته است. اکنون سایت آلمانی وین‌فیوچر، تصاویر جدیدی از این محصول به‌اشتراک گذاشته که با رندرهای قبلی مطابقت دارند.
چندین خرده‌فروشی آنلاین سوئیسی، گلکسی A25 را به‌همراه تصاویر، قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول فهرست کرده‌اند. قیمت گوشی مذکور در کشور سوئیس ۳۱۵ دلار خواهد بود و فروش آن در بازه‌ی زمانی بین ۷ تا ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۶ تا ۲۸ آذر ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.
فهرست خرده‌فروشی‌های آنلاین همچنین مشخصات فنی گلکسی A25 را نشان می‌دهند. این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و اندروید ۱۴ را به‌همراه رابط کاربری One UI 6 اجرا می‌کند. گوشی مذکور در چند نسخه با حافظه‌ ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد که رم این دو مدل به‌ترتیب ۶ و ۸ گیگابایت است. البته این محصول از کارت حافظه‌ microSD نیز تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند.
سامسونگ گلگکسی A25 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED با وضوح FullHD پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و طبق شایعات از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.
از دیگر قابلیت‌های گلکسی A25 می‌توان به درگاه USB-C، پشتیبانی از 5G، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، NFC و بلوتوث ۵٫۱ اشاره کرد. این گوشی همچنین از حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3