استوری 7 روزه به اینستاگرام می‌آید؟


استوری 7 روزه به اینستاگرام می‌آید؟

ظاهراً اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی به‌نام My Week است که به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های خود را به‌مدت ۷ روز به دیگران نمایش دهند. به‌نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار روی تعدادی قابلیت جدید است که تجربه‌ی کلی کاربران را بهبود...

ظاهراً اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی به‌نام My Week است که به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های خود را به‌مدت ۷ روز به دیگران نمایش دهند.
استوری 7 روزه به اینستاگرام می‌آید؟
به‌نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار روی تعدادی قابلیت جدید است که تجربه‌ی کلی کاربران را بهبود خواهند داد. نکته‌ی مهم اینکه بسیاری از ویژگی‌های جدید این شبکه‌ی اجتماعی، بر پایه‌ی هوش مصنوعی کار می‌کنند. طبق برخی گزارش‌ها این برنامه همچنین قصد دارد به‌طور مستقیم و ازطریق صفحه‌ی قفل سری گلکسی S24 به دوربین این محصولات دسترسی یابد.
طبق اعلام الساندرو پالوزی، اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد استوری‌های خود را با ویژگی‌ جدیدی که My Week نام دارد، به‌مدت یک‌ هفته به مخاطبانشان نمایش دهند.
استوری 7 روزه به اینستاگرام می‌آید؟
ویژگی My Week درحال‌حاضر برای عموم دردسترس نیست و مدتی طول می‌کشد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. به‌هرحال استوری با ماندگاری ۷ روز قابلیت بسیار کاربردی و مفیدی محسوب می‌شود که می‌توان در سناریوهای مختلف از آن بهره گرفت.
اینستاگرام قبل‌ از ارائه‌ی عمومی ویژگی‌های جدید، ابتدا مدتی آن‌ها را در حالت آزمایشی بررسی می‌کند و به‌همین‌دلیل مدتی طول می‌کشد تا روانه‌ی نسخه‌ی پایدار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید