نابودگرتانک ها. ترس آمریکا از سلاح های مرگبار روسیه


نابودگرتانک ها. ترس آمریکا از سلاح های مرگبار روسیه

افسر اطلاعاتی سابق آمریکا، اسکات ریتر: بالگرد های کا-52 کارایی بالایی در خط مقدم نشان می دهند

به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Ask The Inspector گفت: هلیکوپتر رزمی "کا-52 آلیگیتور" روسی که دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد است، کارایی بالایی را در خط مقدم نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: "این هلیکوپتر دارای آرایش روتور کواکسیال است: آنها در جهت مخالف می چرخند. همچنین روتور دم اضافی روی بوم دم ندارد که خاصیت بالگرد را بسیار مانورپذیر و سریع می کند."
ریتر همچنین از این واقعیت که "کا-52" دارای یک سیستم پرتاب است شگفت زده شد. وی افزود: این تمساح ها با موفقیت تانک های نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه عملیات ویژه منهدم کردند.
بالگرد روسی" کا-52 آلیگیتور" تنها هلیکوپتر جنگی سریالی جهان با سیستم پرتاب است. علاوه بر این، کابین زرهی نیز دارد. این دو عامل، همراه با یک سیستم کنترلی که بین دو خدمه کاملاً تکراری است، کا-52 را به محافظت شده ترین هلیکوپتر در جهان تبدیل می کند.
چیدمان کواکسیال روتورها ویژگی های پرواز برجسته ای را برای تمساح فراهم می کند. این دستگاه در برابر بادهای جانبی و شرایط سخت آب و هوایی مقاوم است، می تواند مانورهای پیچیده ای انجام دهد و حتی به سمت جلو پرواز کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم