اولین بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G منتشر شد


اولین بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / آبان ۲۱, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه گلکسی A15 یکی از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت سامسونگ در سال 2024 به‌شمار...

اولین بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G منتشر شد
اولین بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

گلکسی A15 یکی از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت سامسونگ در سال 2024 به‌شمار خواهد رفت. این موضوع صرفنظر از پشتیبانی دستگاه از اتصال LTE یا 5G صادق خواهد بود. طی ماه‌های اخیر برخی جزئیات مربوط به این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده است. اما اکنون مدل 5G دستگاه در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده و این پدیده نشان می‌دهد که تمامی اطلاعات پیش‌تر لو رفته احتمالا دقیق نیستند.

فهرست بنچمارک جدید، شایعات پیشین مبنی بر به‌کارگیری تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک در گلکسی A15 5G را مورد تائید قرار می‌دهد.

تراشه +Dimensity 6100 در واقع همان هلیو G99 است که در برخی گوشی‌های سامسونگ نظیر گلکسی A24 مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این تفاوت که تراشه جدید از اتصال 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای هر 2 مدل LTE و 5G گلکسی A15 اساسا از یک تراشه مشابه استفاده می‌کند. مدل‌های LTE و 5G گلکسی A14 مجهز به تراشه‌های متفاوتی بودند و هر کدام از این 2 مدل نیز بسته به بازار هدف با تراشه‌های مختلفی عرضه شدند. در نتیجه گلکسی A14 مجموعا با 4 پردازنده مختلف روانه بازار شد.

فهرست بنچمارک گلکسی A15 5G نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی است. گلکسی A14 5G با حداکثر 8 گیگابایت رم در دسترس مشتریان قرار گرفت؛ بنابراین انتظار می‌رود که گلکسی A15 نیز در سال آینده با حداکثر میزان رم مشابه به بازار عرضه شود.

اولین بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G منتشر شد

همچنین فهرست بنچمارک، استفاده از سیستم‌عامل اندروید 14 را مورد تائید قرار می‌دهد؛ اما این موضوع پیش‌تر نیز برای تمامی گوشی‌های سامسونگی که در سال 2024 به بازار عرضه می‌شوند؛ قابل پیش‌بینی بود.

در صورت پایبندی سامسونگ به چرخه سالیانه سنتی خود انتظار می‌رود که گلکسی A15 در 3 ماهه نخست سال 2024 عرضه شود؛ اما در حال حاضر هنوز هیچ چیز قطعی نیست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش موقعیت خرید نشان دهنده اوج بیت کوین