معرفی بهترین مدل‌های ساعت رومانسون مردانه


معرفی بهترین مدل‌های ساعت رومانسون مردانه

بدون شک تاثیر گذار‌ترین اکسسوری در استایل آقایان، ساعت مچی مردانه است. و مهم‌ترین تصمیم گیری در زمان خرید ساعت...

بدون شک تاثیر گذار‌ترین اکسسوری در استایل آقایان، ساعت مچی مردانه است. و مهم‌ترین تصمیم گیری در زمان خرید ساعت مردانه، توجه به برند و اصالت ساعت مچی است. امروز و در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درباره ساعت‌های مردانه رومانسون بخوانیم و بهترین مدل‌های این برند را با هم بررسی کنیم.

معرفی بهترین مدل‌های ساعت رومانسون مردانه

چرا خرید ساعت مچی رومانسون؟

رومانسون یکی از برترین و شناخته شده‌ترین برندهای ساعت مچی در دنیاست که فعالیتش را از سال 1998 شروع کرد. این کمپانی ساعت مچی در کشور کره و شهر سئول به نام رومانسون (Romanson) وجود دارد. اما او توانسته با عملکرد قوی خود ثابت کند که می‌تواند رقیب جدی برای ساعت سازان سوئیسی باشد. همچنین ساعت رومانسون اصل را اکثر دوستداران و علاقه مندان به ساعت مچی در رده برندهای محبوب ژاپنی در آسیا مانند سیکو، سیتیزن و … می‌شناسند. اما شاید بپرسید رومانسون چطور توانست به این محبوبیت برسد؟

جالب است بدانید شروع فعالیت این کمپانی با یک موسس و دو کارگر بوده و نام رومانسون از یکی از شهر‌های هنری و مبدا ساعت در سوئیس به نام رومانشورن (Romanson) الهام گرفته شده. طراحی‌های خلاقانه این برند در تولید ساعت مچی جدید و استراتژی بازاریابی او باعث رشد و موفقیتش شد. کیم کی مون (موسس رومانسون) تصمیم گرفت بازار هدف محصولاتش از همان ابتدای تولید، خاورمیانه باشد. چرا که خاورمیانه بهترین فرصت برای رشد برندهای غیر سوئیسی بود. از طرفی سیاست این کمپانی تولید ساعت مچی‌های با طراحی خلاقانه و جدید بود که البته قیمت مناسبی هم داشته باشد. با همین دیدگاه و عملکرد، فروش ساعت رومانسون خیلی زود به رقم حدود 20 میلیون دلار در خاورمیانه رسید.

موفقیت و پیشرفت در رومانسون:

رومانسون اولین شرکت ساعت سازی در جهان بود که به طور مستقل فناوری برش شیشه را توسعه داد، و این فناوری ساعت مچی‌هایی با نمای شیشه‌ای الماس شکل و با برشی ظریف بوجود آورد. اختراع چنین فناوری نه تنها به رشد رومانسون در بازار خاورمیانه، بلکه به پر طرفدار شدن نام این برند در شهر دبی هم کمک کرد. اقدام بعدی او را می‌توانیم در تولید ساعت مچی فوق باریک با قطر ۳.۸۹ میلی متر به عنوان اولین ساعت ساز کره‌ای ببینیم که البته با استقبال بی نظیر مردم کشورش رو به رو بود. همچنین شاید برایتان جالب باشد بدانید که اولین بار رومانسون بود که ساعت رزگلد را روانه بازار کرد.

رومانسون هم مانند بسیاری از برندهای ساعت ساز دنیا، با فراز و نشیب‌های زیادی برخورد داشته. اما هر بار با تولید یا خلق یک ایده جدید توانسته قدرتمند به بازار ساعت مچی برگردد و همچنان محبوبیت اولیه خودش را حفظ کند. همانطور که مدیرعامل رومانسون گفته: «تمرکز ما بر روی توسعه طرح‌هایی است که هدفشان برآورده کردن نیازها و انتظارات مورد نیاز هر منطقه و کشور است. استراتژی جهانی که ما به آن پایبند هستیم ، به اندازه‌ای موفق است که این فرصت برای ما به وجود آمد تا به سالن اصلی در BaseWorld 2014 که فقط با برند‌های لوکس سوئیسی پر میشوند، بپیوندیم.»

خرید ساعت مردانه رومانسون، یک سرمایه گذاری

ساعت مردونه رومانسون برای آن دسته از آقایان خوش تیپی است که به استایل خودشان بیشتر از هر چیز اهمیت میدهند. رومانسون نشان داده که برای تولید ساعت‌های با طراحی مدرن و با اصالت حساسیت زیادی به خرج می‌دهد. همچنین خلاقیت در اکثر ساعت‌های رومانسون به وضوح دیده می‌شود و همین موضوع باعث شده تا اکثر افراد در زمان خرید ساعت مچی، دست خود را به سمت رومانسون ببرند.

سرمایه گذاری در خرید ساعت مچی تنها بر حسب هزینه دلاری نیست! خیلی وقت‌ها با خرید یک ساعت مچی با کیفیت و با اصالت شما تا چند سال نیاز به خرید ساعتی جدید ندارید و این خودش یک سرمایه گذاری است. اینکه به جای خرید ساعت تقلبی، برای خرید یک ساعت مچی اصل و برند که پیشینه و کیفیت عالی دارد را انتخاب کنید، خودش یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود. پس اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید که به نوعی سرمایه گذاری محسوب شود، این مدل‌های پر فروش از رومانسون را با طراحی‌های متفاوت به شما پیشنهاد می‌دهیم:

معرفی بهترین مدل‌های ساعت رومانسون مردانه

ساعت مردانه اسپرت رومانسون مدل TM6A35HMBBA3R5-BK

خرید ساعت مردانه اسپرت یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های هر آقاییست. این مدل ساعت رومانسون مردانه هم که به شما معرفی می‌کنیم، یکی از مدل‌هاییست که هم در استایل اسپرت و هم استایل روزمره به راحتی می‌توانید ست کنید. یک ساعت مچی تمام مشکی با بدنه و بند فلزی ضد حساسیت. ساعتی که دارای قابلیت‌های کاربردی مانند کرنوگراف و نمایش تاریخ است. با توجه به ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک، یکدست بودن رنگ قاب و بند، به کار گرفتن ویژگی‌های پرکاربرد و البته قیمت مناسب این ساعت، طبیعیست که به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت مردانه در بازار تبدیل شود.

معرفی بهترین مدل‌های ساعت رومانسون مردانه

ساعت مردانه بند چرمی رومانسون مدل TL1B24DMNRAS5U-W

هر آقایی باید یک ساعت بند چرمی با طراحی کلاسیک برای خود داشته باشد. این سبک ساعت مچی مردانه برای استایل‌های رسمی و نیمه رسمی حتما به کار خواهند آمد. ساعتی که معرفی کردیم، دارای یک ویژگی خاص و زیبا در صفحه است. قاب هلالی که در پایین عدد 12 مشاهده می‌شود، نمایانگر ویژگی نمایش حالت ماه است. این ویژگی به شما نشان میدهد با توجه به تاریخی که تنظیم شده، در اوایل، اواسط یا انتهای ماه جاری هستید. علاوه بر اینکه این ساعت مردونه بند چرمی طراحی کلاسیک و کاربردی دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی هم می‌باشد.

معرفی بهترین مدل‌های ساعت رومانسون مردانه

ساعت مردانه قاب مستطیلی رومانسون مدل TM8901GM1JAS6R-W

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت از قدیم تا به حال، ساعت مچی قاب مستطیلی است. این سبک ساعت‌ها گرچه شاید به نظر قدیمی برسند اما همیشه محبوب می‌مانند. در قاب مستطیل این ساعت ویژگی‌هایی از جمله نمایش تاریخ 31 روز، روزهای هفته و 24 ساعت شبانه روز دیده می‌شود که می‌توانیم بگوییم تقویم کامل و کاربردی است.

قیمت ساعت رومانسون

به دلیل محبوب بودن و پرطرفدار بودن برند ساعت رومانسون بدیهی است نمونه‌های فیک از این برند در بازار بسیار دیده شود. نمونه‌های مشابه فیک کاملاً از لحاظ قیمتی با نمونه‌های اصلی اختلاف دارند و به هیچ عنوان امکانات کیفیت ساعت‌های اورجینال را ندارند. قیمت ساعت‌های مچی برند رومانسون با توجه به امکانات و ویژگی‌های خاصی که دارند بسیار متفاوت بوده و علیرغم آن قیمت آنها نسبت به همین ویژگی‌ها بسیار مناسب است. به طور کلی عواملی همچون امکانات ساعت، تکنولوژی موتوری ساعت، جنس بدنه‌ها، جنس ساعت، نوع قفل ساعت، شیشه ساعت تأثیر بسزایی در قیمت گذاری ساعت رومانسون دارد.

خرید ساعت رومانسون اصل

اصالت در ساعت مچی مهمترین نکته قبل از خرید ساعت است. برای خرید ساعت مچی اصل رومانسون، پیشنهاد ما مراجعه به نمایندگی‌ها معتبر این برند است. سایت ایران تایمر، اولین سایت مرجع ساعت مچی اورجینال و برند داخل ایران است که می‌تواند دغدغه شما را کاهش دهد. ایران تایمر با تجربه بیش از 1 دهه خود، علاوه بر نمایندگی برند ساعت رومانسون، دارای نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی دیگر نیز هست. ایران تایمر تنها یک سایت اینترنتی نیست، بلکه یک فروشگاه حضوری هم دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعترافات تکان دهنده همسرکُش ها در مشهد ! + عکس 3 زن و مرد قاتل