سکه بیت؛ رباتی برای معاملات سودبخش


سکه بیت؛ رباتی برای معاملات سودبخش

اگر بخواهید سرمایه خود را در یک بازار مالی قرار دهید، باید تغییرات بازارهای مختلف را رصد کنید، اخبار را کاملا زیر چشم داشته باشید و در هر لحظه از شبانه روز هشیار باشید تا بتوانید فارغ از هیجانات فردی تصمیم درست را بگیرید. اما راهی وجود دارد که...

اگر بخواهید سرمایه خود را در یک بازار مالی قرار دهید، باید تغییرات بازارهای مختلف را رصد کنید، اخبار را کاملا زیر چشم داشته باشید و در هر لحظه از شبانه روز هشیار باشید تا بتوانید فارغ از هیجانات فردی تصمیم درست را بگیرید. اما راهی وجود دارد که بتوانید بهترین معامله را در بازارهای مالی داشته باشید و بتوانید آسوده‌تر باشید. سکه بیت هوشمند‌ترین ربات معامله‌گر ایرانی برای شما تمامی این کارها را انجام خواهد داد. ادامه مطلب را بخوانید تا با چگونگی عملکرد این ربات هوشمند آشنا شوید.

سکه بیت چیست؟

سکه بیت حاصل تولید نرم افزاری قدرتمند از سا‌ل‌های 1394 تا به اکنون است، نرم افزاری که بارها توسط معامله‌گران و کارگزاران بازار بورس جهانی به ارائه سرویس پرداخته است. از اواسط سال 1401 ایجاد بسترهای لازم جهت ارایه‌ی این نرم افزار به صورت سرویس آنلاین و متمرکز در دستور کار قرار گرفت و با تلاش فراوان متخصصین و مشاورین فنی، تجاری، معامله‌گران و کارگزاران بازار بورس جهانی بازطراحی و به روزرسانی شده و در اختیار عموم کاربران قرارگرفت. عملکرد سکه بیت به زبان ساده، یک رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش انسانی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی به روزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است. به طوری که سرمایه و معاملات کاربران را از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک مصون نموده و احتمال ضرر یا از دست رفتن سرمایه کاربران را به صفر می رساند. تیم سکه بیت با اتکای به این حاشیه امن ایجاد شده، اصل و سود سرمایه کاربرانی را که از سکه بیت استفاده می‌کنند را به صورت صددرصدی تضمین می‌کند.
سکه بیت؛ رباتی برای معاملات سودبخش

چرا سکه بیت؟

یکی از مسائل مهمی که در این روزهای سخت اقتصادی به آن توجه می‌شود، یافتن راهی مناسب برای سرمایه گذاری مطمئن در بازارهای مالی است. نوسانات زیاد بازارهایی چون ارز و طلا باعث ایجاد حس ناامنی از این بخش از بازارهای مالی شده است. سکه بیت، توسط افراد متخصص مدیریت می‌شود که با طراحی ربات های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و انسانی با قابلیت آنالیز و معامله‌گری در بازار مالی و با بررسی نمادها بهترین گزینه‌های خرید و فروش را انتخاب کرده و سرمایه افراد را به گردش در می‌آورند. قطعا احتمال موفقیت ربات‌های هوشمند و افرادی که با تمرکز بالا بازار را رصد می‌کنند و حرفه اصلی‌شان معامله‌گری است خیلی بیشتر از افراد عادی است. در نتیجه سکه بیت برای افرادی که وقت و دانش کافی برای ورود به بازار سرمایه را ندارند می‌تواند به عنوان راهکاری مناسب و مطمئن در نظر گرفته شود.

چگونه به سکه بیت اعتماد کنیم؟

سکه بیت یک کسب و کار کاملا رسمی و قانونی متعلق به بخش خصوصی است که به پشتوانه بهره‌مندی از تجربه و اعتماد کاربران خود و با استفاده از سرمایه نیروی انسانی و مجموعه همکاران سازوکاری بسیار راحت و امن را برای معامله‌گری در فارکس بازار بورس جهانی عرضه و ارائه نموده است و به دلیل مبتنی بودن بر هوش انسانی و ضریب صفر برای ریسک معاملات، قادر به تضمین اصل سرمایه و سود کاربران خود است.

شرکت سهامی خاص توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر جزء یکی از انواع شرکت های تجاری در ماده 20 قانون تجارت است که بر اساس ماده 1 قانون تجارت سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن‌ها است .

همچنین درگاه بانکی زرین پال سکه بیت، یک درگاه بانکی معتبر و متصل به شاپرک تحت نظارت بانک مرکزی است که به مدت هفت سال در راستای سهولت استفاده کاربران دایر بوده و علاوه بر احراز هویت کامل، دارای حسن شهرت و حسن سابقه به مدت هفت سال بدون وقفه و تعطیلی است. درگاه بانکی قانونی سکه بیت، توسط مراجع ذیربط احرازهویت و از فروردین ماه 1394 فعال است.
سکه بیت؛ رباتی برای معاملات سودبخش

منبع قانونی تشکیل کسب و کار سکه بیت

پیشنهادها و قرارداد های بسته شده بین ما و مشتریان، معمولا دارای زمان بندی مشخصی و سود و زیان پیش بینی شده هستند و در صورت اتمام زمان قرارداد دارای شرایط فسخ آنها است و ترتیب و نحوه پرداخت مبالغ مربوط به فسخ قرارداد، توسط ما تعیین می‌شود. سکه بیت حال آنکه ما به جهت ثبوت رعایت ماده 2 قانون مجازات اسلامی دارای شناسه مالیاتی که نشانگر فعالیت سالم اقتصادی و رعایت قوانین مبارزه با پولشوئی می باشیم، بنابراین سکه بیت یک کسب و کار کاملا رسمی و قانونی است، که تحت مالکیت شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر (شرکت سهامی خاص)، به شماره ثبت ۱۸۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴ و کد اقتصادی 14012188434184در بستر قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

هویت احراز شده، دفتر با آدرس معلوم و مشخص دارای، تلفن های ثابت و همراه، سایت رسمی، شناسه مالیاتی، درگاه بانکی قانونی و رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و… باعث شده که سکه بیت مورد اعتماد کاربران بسیاری قرار بگیرید.

امنیت و حریم خصوصی در سکه بیت

سکه بیت اعتقاد راسخ دارد اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است و برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران‌، تدابیر مورد نظر خود را اتخاذ نموده و به کار خواهد بست. در همین راستا از بهترین متخصصان برنامه نویسی، امن‌ترین سرورهای داخلی و البته معتبرترین پروتکل های امنیتی سایت بهره مند هست.

سکه بیت اصول اولیه‌ای برای خود تعریف کرده تا بتواند اعتماد کاربران خود را به دست آورده و همچنین فعالیت غیرقانونی نداشته باشد. این پلتفرم معاملاتی از هر گونه کسب و کارهرمی و نتوورک، کسب و کار غیرقانونی و مافیایی و هرگونه استخراج و یا تولید رمزارز اعلام برائت کرده است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو