کتاب «قصه‌های ماندگار» در کانون مازندران منتشر شد 


کتاب «قصه‌های ماندگار» در کانون مازندران منتشر شد 

مازندران-مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از انتشار کتاب «قصه‌های ماندگار» خبرداد.

کتاب «قصه‌های ماندگار» در کانون مازندران منتشر شد 
حامد فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ساری، اظهار کرد: انجمن قصه‌گویی این اداره‌کل، اسفند ماه سال گذشته با انگیزه‌ حفظ گنجینه‌های معنوی فرهنگ و ادب این استان، فراخوان «قصه‌های ماندگار» را برای علاقه‌مندان این هنر منتشر کرد.

وی افزود: در مرحله‌ نخست این پویش، از مخاطبان خواسته شد قصه‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را که روایت‌گر افسانه، قصه، ضرب‌المثل، خاطره، لالایی و موارد اینچنینی هستند، ضبط کرده و به دبیرخانه‌ قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: بر همین اساس از سراسر استان فایل‌های صوتی متعددی به دبیرخانه رسید و از میان آواهای دریافتی، 20 اثر برای چاپ و انتشار در این مرحله، انتخاب و بازنویسی و در نهایت ویراستاری شد و در قالب کتابی با عنوان« قصه‌های ماندگار» و همچنین لوح فشرده صوتی از سوی این کانون منتشر شد.

این مسئول تصریح کرد: در بخش لوح فشرده و کتاب صوتی، با همکاری واحد موسیقی حوزه هنری، این قصه‌ها توسط چند نفر از مربیان کانون ضبط شد و به صورت فایل‌های صوتی در یک لوح فشرده برای علاقه‌مندان منتشر کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !