انهدام انبار تجهیزات نظامی در اودسا و تلفات نیروهای اوکراینی


انهدام انبار تجهیزات نظامی در اودسا و تلفات نیروهای اوکراینی

وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح روسیه به انبارهای نیروهای مسلح اوکراین در ازمیل و فرودگاه های میرگورود و دنپر حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه گزارش داد، نیروهای مسلح روسیه در 24 ساعت گذشته انبارهای نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق پولتاوا، دنپروپتروفسک و اودسا مورد اصابت قرار داده و منهدم کرده اند.
در این بیانیه آمده است: " فرودگاه "میرگورود" در منطقه پولتاوا و "دنپر" در منطقه دنپروپتروفسک، انبارهای تسلیحات هوانوردی نیروی هوایی اوکراین منهدم شد و در منطقه شهر ازمیل، منطقه اودسا، که تمامی اهداف مورد اصابت قرار گرفته اند.
وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته،در جهت خرسون، در نتیجه خسارت آتش، تلفات روزانه نیروهای مسلح اوکراین بالغ بر 50 پرسنل نظامی اوکراینی، 11 خودرو و یک هویتزر D-30 بوده است، علاوه بر این، یک ایستگاه جنگ الکترونیک و همچنین یک انبار مهمات در نزدیکی شهر بریسلاو در منطقه خرسون منهدم شد.
در این بیانه افزوده شد : گروه نیروهای مسلح روسیه "شرق" در جهت جنوب دونتسک حمله نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی پریوتنویه در زاپوروژیه دفع کرد؛ نیروهای مسلح اوکراین در یک روز 165 پرسنل نظامی و 10 قطعه تجهیزات را در این جهت از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدون توقف