دو اثر کودک «ماجرای باورکردنی یک ابر» و «رنگ‌های عوضی» در کتابفروشی‌های کشور


دو اثر کودک «ماجرای باورکردنی یک ابر» و «رنگ‌های عوضی» در کتابفروشی‌های کشور

دو اثر کودک «ماجرای باورکردنی یک ابر» و «رنگ‌های عوضی» کتاب‌های جدید انتشارات کتاب نارنگی هستند که به تازگی منتشر شده‌اند.

دو اثر کودک «ماجرای باورکردنی یک ابر» و «رنگ‌های عوضی» در کتابفروشی‌های کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یک روز باد که همیشه می‌وزید، ناپدید شد و ابری در آسمان نشست که هیچ از جایش جُم نمی‌خورد. این پدیده توجه همه را به خود جلب کرد. چه اتفاقی افتاده بود؟ معجزه؟ فاجعه؟ یا ...؟

کتاب کودک «ماجرای باورکردنی یک ابر» را هیتا کُناس منجیس نوشته و با تصویرگری ژوآئو فازِندا و ترجمه محمد آرا از سوی انتشارات کتاب نارنگی (کودک و نوجوان انتشارات واله) برای گروه سنی بالاتر از هفت سال منتشر شده است. این اثر محتوایی فلسفی دارد و در ۴۰ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۸۰ هزار تومان راهی کتابفروشی‌های کشور شده است.

کتاب بعدی این انتشارات که به تازگی منتشر شده «رنگ‌های عوضی» به نویسندگی و تصویرگری گونسالو ویونا با ترجمه محمد آرا است. قصه این کتاب چیست؟ یک ابر سبز؟! یک درخت سفید؟! چه کسی تصویرهای این کتاب را کشیده؟
کتابی عجیب که چشم و ذهن خواننده را مدام شگفت‌زده می‌کند و ما را دعوت می‌کند تا دنیا را با رنگ‌های مختلف نقاشی کنیم!

«رنگ‌های عوضی» در ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۷۰ هزار تومان برای کودکان بالاتر از چهار سال روانه بازار نشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟