کتاب «دانا ضرب یاد می گیرد» در بجنورد به چاپ رسید


کتاب «دانا ضرب یاد می گیرد» در بجنورد به چاپ رسید

خراسان شمالی- مدیر موسسه انتشاراتی زبان علم گفت: کتاب داستانی « دانا ضرب یاد می گیرد » با مشارکت جمعی از معلمان خراسان شمالی تدوین و به چاپ رسید.

کتاب «دانا ضرب یاد می گیرد» در بجنورد به چاپ رسید
حمید خسروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا ) در بجنورد اظهار کرد: به همت اعضای گروه دبستانی در بجنورد، انیمیشنی که توسط تعدادی از معلمان مقطع ابتدایی ساخته شده بود به کتاب داستانی برای آموزش ضرب دانش آموزان پایه سوم، با نام های « دانا جمع یاد می‌گیرد » تدوین و به مرحله چاپ رسید.
وی افزود: این کتاب دارای ویژگی بارکد کیوآر (QR) است که علاوه بر متن داستان‌ها، دانش‌آموزان می‌توانند فیلم انیمیشنی و آموزشی از این داستان‌ها را ببینند.
مدیر انتشارات زبان علم در ادامه افزود: ریحانه سادات میر حسینی، مریم قربانی مقدم نویسندگان، آزاده فرزادپور ویراستار، سیده زهرا هاشمیان، حامد اعتصامی، حامد شاکریان نیز طراحان این کتاب هستند که در قطع خشتی و برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در ۲۸ صفحه چاپ شده است.
خسروی تصریح کرد: کتاب « دانا ضرب یاد می گیرد » داستانی از ماجراهای یک میمون به نام دانا است که در مسیر حوادث مختلف، با مسئله‌های زیادی روبرو و ضرب را می‌آموزد.
وی در پایان گفت: این کتاب در سال جاری منتشر شده است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عضو حماس: با توافق علیه توقف جنگ موافق نیستیم