اسم خوشبوترین عطر دخترانه چیست؟


اسم خوشبوترین عطر دخترانه چیست؟

خوشبوترین عطر دخترانه دارای روایحی با نت های شیرین و خوشمزه یا ترکیبات گلی یا میوه ای است که با داشتن رایحه ملایم، حس خوبی به شما و اطرافیانتان می بخشد. شاید تصور کنید دنیای عطرها محدود به سن و سال نیست، اما این تصور اشتباه بوده و هر...

خوشبوترین عطر دخترانه دارای روایحی با نت های شیرین و خوشمزه یا ترکیبات گلی یا میوه ای است که با داشتن رایحه ملایم، حس خوبی به شما و اطرافیانتان می بخشد. شاید تصور کنید دنیای عطرها محدود به سن و سال نیست، اما این تصور اشتباه بوده و هر عطر با توجه به نت هایی که دارد برای گروه سنی خاصی مناسب خواهد بود.

بنابراین هنگام انتخاب عطر باید علاوه بر رایحه و طبع آن، به سن خودتان نیز توجه کنید تا بتوانید گزینه مناسبی را تهیه نمایید. در این مقاله قصد داریم چند ادکلن دخترانه با ماندگاری بالا را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس تا انتهای آن با ما همراه باشید.

معرفی خوشبوترین عطر دخترانه

اگر به دنبال خرید ادکلن دخترانه برای خود یا عزیزانتان هستید، باید بگوییم عطرهای مخصوص دختران و بانوان جوان معمولاً سبک تر و ملایم تر از عطرهای مخصوص بانوان میانسال هستند و نت های وانیلی، گلی، میوه ای یا ادویه ای جذابی دارند.

در ادامه لیست انواع عطر دخترانه معروف را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که در نظر دارید، مناسب ترین گزینه را از میان آن ها انتخاب نموده و از مصرف آن لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

ادوتویلت زنانه مارک جیکوبز مدل Daisy Dream

یکی از نمونه های خوشبوترین عطر دخترانه ، این محصول از برند مارک جیکوبز است که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. این ادوتویلت در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد و برای استفاده روزانه در فصل بهار و تابستان انتخاب بی نظیری به شمار می آید.

ادوتویلت دیزی دریم دارای نت اولیه توت سیاه، گلابی و گریپ فروت، نت میای گل ویستریا، سرخالو و یاس و نت پایانی چوب های سفید، مشک و نارگیل بوده و محبوبیت زیادی بین دختران و خانم های جوان دارد.
اسم خوشبوترین عطر دخترانه چیست؟

ادوتویلت شنل مدل Eau Tender

یکی از محبوب ترین انواع عطر دخترانه خوشبو با ماندگاری بالا توسط برند فرانسوی شنل در سال ۲۰۱۰ تولید شده است. ادوتویلت او تندر با رایحه معتدل و شیرینش، بسیار ملایم و رمانتیک بوده و مورد توجه بسیاری از دختران و خانم های جوان جوان قرار می گیرد.

اگر روحیه ای شاد و لطیف دارید، پیشنهاد می کنیم این عطر گلی و میوه ای را انتخاب کنید. نت اولیه این محصول متشکل از به گریپ فروت، نت میانی آن گل های یاسمن سفید و زنبق و نت پایانی نیز حاوی مشک، گل زنبق، کهربا و چوب سدر بوده که اعتماد به نفس خاصی را به شما می بخشند.

ادوپرفیوم دیور مدل Poison Girl

عطر پویزن گرل دیور در سال ۲۰۱۶ توسط این برند فرانسوی تولید شده و امروزه به عنوان یک عطر دخترانه خوشبو با ماندگاری بالا شناخته می شود. جالب است بدانید این محصول به صورت اختصاصی برای دختران زیر ۲۰ سال طراحی شده و با سلیقه این افراد سازگار خواهد بود.

طبع گرم و روایح شرقی و وانیلی عطر پویزن گرل، آن را به انتخابی ایده آل برای استفاده در روزهای سرد سال تبدیل کرده اند. اسانس اولیه این محصول متشکل از لیمو ترش و نارنج، نت میانی آن شامل رز و شکوفه پرتقال و نت پایه آن نیز دانه تونکا، وانیل، چوب صندل سفید، بادام، کشمران، بلسان کلمبیایی و گل آفتاب پرست است.
اسم خوشبوترین عطر دخترانه چیست؟

ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل Idole

اگر به دنبال ادکلن دخترانه با ماندگاری بالا هستید، پیشنهاد می کنیم این محصول از برند فرانسوی لانکوم را امتحان کنید. ادوپرفیوم ایدول توسط سه خانم عطر ساز معروف برای دختران جوان و جسور ساخته شده و رایحه ای شیرین، میوه ای و خنک دارد.

نت اولیه این محصول ترش، شیرین، خنک و مرکباتی بوده و بسیار طبیعی و انرژی بخش است. در ادامه نت میانی شامل گل رز و یاسمن سفید نمایان شده و در نهایت نیز روایح شیرین و دلپذیر وانیل و مشک تا ساعت های طولانی به جای خواهند ماند.

ادوپرفیوم گوچی مدل Bloom

عطر دخترانه معروف گوچی بلوم در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و رایحه آن حاصل از گل های مریم و یاس است. این محصول با رایحه معتدل خود بسیار آرام بخش و ضد استرس بوده و قادر است انرژی لازم را برای یک روز پر مشغله به شما منتقل نماید.

نت اولیه این محصول شامل پرتقال و نت گیاهان سبز بوده، نت میانی آن ترکیبی از گل مریم، گل یاسمن سفید و گل پیچ امین الدوله و در نهایت نت پایانی آن ترکیبی از وانیل، ریشه گل زنبق و چوب صندل است که بسیار لوکس و شیرین خواهد بود.

ادوپرفیوم گوچی فلورا

بدون شک بهترین ادکلن دخترانه با ماندگاری بالا ، این محصول از برند معروف گوچی است. عطر گوچی مدل Flora با رایحه ای معتدل، شیرین و گلی در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. با اسپری کردن این محصول ابتدا بوی مرکبات، گل صد تومانی و پرتقال ماندارین را استشمام می کنید و به تدریج نت میانی شامل گل رز و گیاه اسمانتوس خونمایی خواهد کرد.

با سپری شدن زمان نیز نت پایانی با روایح چوب صندل، گیاه پاتچولی و فلفل صورتی به مشام می رسد که حس شادابی و لطافت را به شما و اطرافیانتان منتقل خواهد کرد.
اسم خوشبوترین عطر دخترانه چیست؟

ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت مدل Bombshell

به عنوان یک عطر دخترانه خوشبو با ماندگاری بالا می توانیم این عطر پرطرفدار از برند ویکتوریا سکرت را معرفی کنیم که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. بسیاری از خانم ها و دختران جوان عطر بامبشل ویکتوریا سکرت را به دلیل رایحه گلی و میوه ای ملایم و جذابش انتخاب می کنند.

این محصول برای روزهای گرم و بلند تابستانی بسیار ایده آل بوده و رایحه آن ترکیبی از توت فرنگی، پشن فروت، آناناس، نارنگی و گریپ فروت است.

ادوپرفیوم هرمس مدل Twilly d’Hermes

عطر دخترانه معروف توئیلی از برند هرمس در سال ۲۰۱۷ توسط Christian Nagel برای تمام فصول سال طراحی شد. این محصول محبوب و دوست داشتنی، رایحه ای ساده، خوشبو، شیرین، پاستیلی و کمی تند دارد. جالب است بدانید این ادوپرفیوم با توجه به رفتار دختران جوان، جذاب و جسور تولید شده است.

دیگر ویژگی های این عطر دخترانه خوشبو با ماندگاری بالا به شرح زیر هستند:

  • نت اولیه: زنجبیل، نارنج و ترنج
  • نت میانی: گل مریم، شکوفه پرتقال و گل یاسمن سفید
  • نت پایانی: چوب صندل و وانیل
  • گروه بویایی: آروماتیک، گل دار

نتیجه گیری

در این مطلب یک لیست طلایی از خوشبوترین عطر دخترانه را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از میان آن ها برای خود یا فرد مورد علاقه تان، یک محصول مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. البته در خرید عطر لازم است به فصل و مکانی که می خواهید از این محصول استفاده کنید نیز توجه داشته باشید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق