‌راهنمای خرید تخت و پارک برای سیسمونی کودک!


‌راهنمای خرید تخت و پارک برای سیسمونی کودک!

در مراحل خرید سیسمونی برای نوزادتان حتما به محصولاتی که تخت و پارک نام دارند برخورده‌اید و برایتان سوال پیش آمده که تخت و پارک چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟ اگر پیش از تکمیل سیسمونی نوزادتان این محصول را شناخته‌اید، باید به شما تبریک بگوییم چرا که...

در مراحل خرید سیسمونی برای نوزادتان حتما به محصولاتی که تخت و پارک نام دارند برخورده‌اید و برایتان سوال پیش آمده که تخت و پارک چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟ اگر پیش از تکمیل سیسمونی نوزادتان این محصول را شناخته‌اید، باید به شما تبریک بگوییم چرا که قرار است با خرید آن خود را از بسیاری از دغدغه‌های دوران نوزادی فرزندتان برهانید. در ادامه با ما همراه شوید تا علت این موضوع را برایتان شرح دهیم و کمی بیشتر با تخت و پارک‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیرشان آشنا شوید.

تخت و پارک چیست؟

همان‌طور که از نام این وسیله پیدا است، تخت و پارک ترکیبی از تخت خواب نوزاد و پارکی است که می‌تواند در آن بازی کند. این محصول یکی از جذاب‌ترین وسایلی است که هر بچه‌ای می‌تواند آن را در سیسمونی‌اش داشته باشد و به جرأت می‌توان با داشتن آن، خواب و اوقات بازی خوبی را برای نوزاد تضمین کرد. حتما می‌دانید نوزاد از همان اول حس کنجکاوی عمیقی دارد و از همان ماه‌های اول بعد از چند روز که تقریبا با جهان پیرامون خود انس گرفت، دوست دارد اطراف خود را کنکاش و بازیگوشی کند. اگر بخواهید نوزاد را روی زمین یا تخت خواب خودتان برای بازی کردن رها کنید، ممکن است خطرات مختلفی او را تهدید کند! در حالی که می‌توانید با خرید یک تخت و پارک خوب و مناسب از مجموعه‌های معتبری مانند سیسمونی مریم، یک فضای مناسب، اصولی، راحت و ایمن را برای نوزاد خود ایجاد کنید تا در طول روز با اسباب‌بازی‌هایش به بازی بپردازد و شب‌ها خوابی عمیق و مطمئن داشته باشد. اسکلت این وسیله عموما فلزی است و بدنه‌ آن از ترکیب پارچه و توری درست شده است. در طول روز می‌توانید با برداشتن قسمت فوقانی آن مطمئن باشید کودکتان با ایمنی کامل بازی می‌کند. در طول شب هم می‌توانید از قسمت فوقانی به‌عنوان محل خواب نوزاد استفاده کنید. وزن کم و قابلیت جمع شدن آن‌ها به شما کمک می‌کند به راحتی این وسیله را در محل زندگی خود جابه‌جا کنید.

‌راهنمای خرید تخت و پارک برای سیسمونی کودک!

تخت و پارک چه قابلیت هایی دارد؟

اما تخت و پارک چه قابلیت‌هایی دارد که خرید آن را نسبت به خرید تخت معمولی یا گهواره منطقی‌تر می‌کند؟ این قابلیت‌ها چقدر ارزشمند هستند و چه تاثیری در کیفیت زندگی شما و فرزندتان دارند؟ در ادامه چند قابلیت اصلی و مهم تخت و پارک‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

قابلیت جمع شدن تخت و پارک‌ها

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قابلیت‌های تخت و پارک‌ها، قابلیت جمع شدن آن‌ها است که مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. البته تمام تخت و پارک‌ها دارای این قابلیت نیستند و شما اگر نیاز به این ویژگی دارید، حتما باید به سراغ مدل‌هایی بروید که شما را راضی کنند. ممکن است بخواهید از تخت و پارک نوزادتان در مسافرت‌ها هم استفاده کنید و یقینا در این صورت تخت و پارکی برای شما مناسب است که قابلیت جمع شدن هم داشته باشد. در نظر داشته باشید در این میان مدل‌هایی که به آسانی تا می‌شوند و تاشده آن‌ها نیز فضای کمی را اشغال می‌کند، ارزش خرید بیشتری دارند چرا که به راحتی می‌توانید آن‌ها را در اتومبیل خود قرار دهید و به مسافرت بروید. اگر منزلتان آپارتمانی است و متراژ کمی دارد، جمع شدن تخت و پارک زمانی که به آن نیاز ندارید یا به هر دلیلی نیاز به فضای بیشتری در منزل دارید، به شما کمک خواهد کرد. جالب است بدانید برخی از مدل‌های تخت و پارک‌ها در کنارشان کیف، بگ، روکش و یا یک ساک مخصوص وجود دارد که پس از جمع شدن می‌توانید وسیله را درون آن قرار داده و به راحتی حمل کنید. باکیفیت‌ترین این مدل‌ها در مجموعه سیسمونی مریم موجود است و می‌توان با خیال راحت ویژگی آن‌ها را بررسی کرد.

میز تعویض کودک

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی تخت و پارک‌ها، داشتن میزی مخصوص برای تعویض لباس و پوشک نوزاد است. کافی است یک بار کار تعویض پوشک نوزاد را انجام داده باشید تا بدانید خصوصا در روزهای اول چقدر سخت است و می‌تواند کثیف‌کاری داشته باشد. خصوصا اگر نوزادی بازیگوش داشته باشید که حتی نتواند برای چند دقیقه بی‌قراری‌ نکند، این فرایند برایتان سخت‌تر هم خواهد شد. در ماه‌های اول، به دلیل تغذیه خاصی که نوزاد دارد نیاز خواهید داشت روزی چند بار پوشک او را تعویض کنید و داشتن یک میز مخصوص و تشک مناسب برای تعویض پوشک کار شما را آسان‌تر خواهد کرد. نه فقط پوشک، که برای تعویض لباس نوزاد نیز تا مدت‌ها به مشکل خواهید خورد و بازیگوشی‌اش اجازه نخواهد داد که به سادگی لباس‌های او را تعویض کنید. میز مخصوص تعویض لباس تخت و پارک‌ها در چنین موقعیت‌هایی ناجی شما خواهد شد و مطمئن باشید این قابلیت خستگی و تلف شدن انرژی شما را کمتر خواهد کرد.

محل خواب نوزاد

در معرفی تخت و پارک‌ها به این فاکتور اشاره کردیم که این وسیله می‌تواند محل خواب امنی برای نوزاد باشد. طراحی ساختار تخت و پارک‌ها به شکلی است که دو طبقه مجزا دارند و هر یک از آن‌ها برای خواب و محل بازی نوزاد طراحی شده است. ارتفاع محل خواب و محل بازی نوزاد در بسیاری از مدل‌های جدیدتر تخت و پارک‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌توانید با توجه به ویژگی‌های فرزندتان و سن او، این عدد را تعیین کنید. طبقه پایین محل اصلی بازی نوزاد است و طبقه بالا که به شکل پرتابل طراحی شده است، یک خواب امن و باکیفیت را برای نوزاد به ارمغان می‌آورد. بسیاری از مدل‌های این تخت و پارک‌ها یک تشک نرم و ایده‌آل مناسب ابعاد این وسیله دارند و دیگر نیاز نیست تشکی جداگانه برای خواب فرزند خود تهیه کنید.

چه برندهایی دست به تولید تخت و پارک زده اند؟

برندهای بسیار زیادی تخت و پارک‌ها را در کیفیتی مناسب و با قابلیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌کنند. در میان این نام‌ها همیشه نام برندهایی که این کار را در بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهند، می‌درخشد. برندهایی مانند جویی، گراکو، بامبینو و چیپولینو از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای بازار هستند و شما می‌توانید از مجموعه سیسمونی مریم نمونه‌های مختلف تولیدشده توسط این برندها را بررسی و در صورت نیاز، خریداری کنید.

‌راهنمای خرید تخت و پارک برای سیسمونی کودک!

در زمان خرید این محصول به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

معیارهایی که برای خرید تخت و پارک باید داشته باشید اهمیت زیادی دارند، چرا که منطقا شما نباید بارها این محصول را خریداری کنید و از همان ابتدا یک خرید اصولی می‌تواند تا مدت‌ها شما را از خرید محصولات مشابه دیگر بی‌نیاز کند. به هنگام خرید تخت و پارک توجه داشته باشید که ساختار محصول مورد نظرتان حتما محکم باشد. قابلیت تا شدن، وزن کم و حمل آسان محصول می‌تواند فاکتور مهمی برای انتخاب وسیله مناسبتان باشد. اگر تخت و پارکی که خریداری می‌کنید دارای چرخ باشد، فرایند جابه‌جایی بسیار آسان‌تر خواهد شد. روکش تخت باید کیفیت بالایی داشته باشد و به پوست حساس نوزاد آسیب نزند. قابلیت شستشوی این محصول از دیگر ویژگی‌هایی است که حتما باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.

چه لوازمی همراه تخت و پارک به والدین عرضه می شود؟

برخی از مدل‌های تخت و پارک‌ها امکانات جانبی و لوازم همراه کاربردی را در کنار محصول اصلی برای راحتی نوزاد و والدین قرار می‌دهند. شما با توجه به نیازهایتان می‌توانید گزینه مناسب را از میان این نمونه‌ها انتخاب کنید. آویزهای عروسکی که برخی از آن‌ها قابلیت چرخش و پخش موزیک دارند از امکانات جانبی جذاب این تخت‌ها هستند. سقف و سایبان نیز برای بعضی از مدل‌های تخت و پارک‌ها طراحی شده است که می‌تواند در بیرون از منزل یا اتاق خواب محافظ کودکتان باشد. پشه‌بندهای موجود در برخی از مدل‌های تخت و پارک‌ها پوست فرزندتان را از گزند حشرات در امان می‌دارند.

قیمت تخت و پارک در نمایندگی های مختلف

قیمت تخت و پارک‌ها به فاکتورهای مختلفی از جمله برند تولید‌کننده، کیفیت محصول، قابلیت‌ها، لوازم و امکانات جانبی آن بستگی دارد. به هر شکل شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت سیسمونی مریم قیمت باکیفیت‌ترین مدل‌های این وسیله از برندهای معتبر را جویا شوید.

کلام پایانی

تخت و پارک‌ها می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شما برای نگهداری از فرزندتان کمک کنند چرا که هم در ساعات خواب نوزاد همراه شما هستند و هم نوزاد ساعات بیداری و بازی خود را در این وسیله می‌گذراند. توصیه می‌کنیم حتما این وسیله کاربردی را از مجموعه‌های معتبری مانند سیسمونی مریم تهیه کنید تا باکیفیت‌ترین کالای ممکن به دستتان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه