سردار تنگسیری: امنیت در جمهوری اسلامی ایران مردم‌پایه است


سردار تنگسیری: امنیت در جمهوری اسلامی ایران مردم‌پایه است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس جلسه خود را با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور فرمانده این نیرو برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جلسه خود را با موضوع بررسی اقدامات و دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده این نیرو و معاونانش برگزار کرد.

وی بیان کرد: در این جلسه، سردار تنگسیری با ارائه دستاوردهای نیروی دریایی در ارتقای ۴ حوزه سرعت شناورها، توان باربری تسلیحات در شناورها، از حمل راکت انداز به حمل موشک انداز، افزایش تاب آوری شناورها و همچنین بهره مندی از تجهیزات هوشمند از جمله هوش مصنوعی در هدایت پذیری شناورها تاکید کرد که در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی، گام‌های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امنیت در جمهوری اسلامی مردم پایه است، به سیاست مسکونی سازی جزایر ایرانی در خلیج فارس پرداخت و اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم مناطق ساحلی را تشریح کرد.

عمویی خاطر نشان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی از خدمات و دستاوردهای نیروی دریایی تقدیر و تشکر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط