خیرین در حوزه‌های سرمایه‌گذاری به آبادانی فارس کمک کنند


خیرین در حوزه‌های سرمایه‌گذاری به آبادانی فارس کمک کنند

شیراز- وزیر کشور گفت: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری به عمران و آبادانی استان فارس کمک کنند چراکه با هم‌افزایی آنها و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌ها فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی در سفر یک روزه خود به استان فارس به همراه استاندار و مدیران استانی در شهر لار اظهار کرد: در سفر به شهرستان اوز، در کنار سرکشی به عزیزان زلزله زده، وضعیت خدمت‌رسانی را به صورت میدانی بررسی و در جلسه ستاد بحران با حضور استاندار فارس حاضر شدم و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمندی تاکنون انجام شده است، البته مردم نیز خواسته‌هایی داشتند که با توجه به حجم آسیب به حدود ۶۰۰ خانوار، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

وزیر کشور افزود: در بعضی شهرستان‌های دیگر هم حاضر شدم و جلسات خوبی داشتیم از جمله دیدار با علمای اهل سنت اوز داشتم که جلسه مفید و مؤثری بود و این عزیزان مثل همیشه با صفا و صمیمیت، همبستگی و وحدت خود را در منطقه با همه آموزه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و حمایت‌های خود را اظهار داشتند.

وحیدی ادامه داد: جلسه‌ای با خیرین و معتمدین شهرستان‌های لار و گراش نیز داشتیم؛ از مشخصات قابل ارزش در این منطقه وجود خیرین و معتمدینی است که اقدامات خوب و زیادی توسط آنان انجام شده و برای ادامه کار نیز اعلام آمادگی کردند البته خواسته‌هایی هم از دولت داشتند که حتماً به آنها رسیدگی خواهیم کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه گذاری هم به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند که با هم‌افزایی خیرین و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌های این منطقه فراهم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس