تصادف در کمربندی کرمانشاه/ 3 نفر جان باختند


تصادف در کمربندی کرمانشاه/ 3 نفر جان باختند

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از تصادف دو پراید در کمربندی شرقی کرمانشاه - نرسیده به سراب قنبر- و جان باختن سه نفر در این حادثه خبر داد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: بامداد امروز (۱۵ شهریور) یک مورد تصادف در محور کمربندی شرقی کرمانشاه، نرسیده به سراب قنبر گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه دو پراید که در یک مسیر در حال تردد بودند، به علت تغییر مسیر ناگهانی راننده خودروی جلویی با یکدیگر برخورد کرده و هر دو خودرو واژگون می‌شوند.

دستغیب گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر جان خود را از دست می‌دهند و چهار نفر هم زخمی می‌شوند که با اعزام به مراکز درمانی دو نفر آن‌ها همچنان بستری هستند.

دستغیب گفت: اعضاء این دو خودرو با هم فامیل بوده که متاسفانه خستگی وخواب آلودگی راننده یکی از خودرو‌ها این حادثه تلخ را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه عمده تصادفات در موج بازگشت زوار ناشی از خستگی و خواب آلودگی است، از تمام زوار درخواست کرد تا در موکب‌های مسیر استراحت کرده و از هرگونه شتاب و عجله برای برگشت خودداری کنند.

دستغیب گفت: این حوادث تلخ ناشی از خستگی و خواب آلودگی است و خواهشمندیم رانندگان بطور جد از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کنند و حتما پس از دو ساعت رانندگی جایی توقف کرده و استراحت کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید