لکلرک: بسیاری از مردم از نبرد با کارلوس لذت نبردند


تیفوسی‌هایی که در پیست مونزا حضور داشتند، شاهد جنگیدن هم تیمی‌های فراری یعنی چارلز لکلرک و کارلوس ساینز در مراحل آخر گرندپری فرمول یک ایتالیا برای جایگاه نهایی سکو بودند. کارلوس ساینز که مسابقه را از روی پول پوزیشن شروع کرده بود، با توجه به دفاع...

تیفوسی‌هایی که در پیست مونزا حضور داشتند، شاهد جنگیدن هم تیمی‌های فراری یعنی چارلز لکلرک و کارلوس ساینز در مراحل آخر گرندپری فرمول یک ایتالیا برای جایگاه نهایی سکو بودند.

کارلوس ساینز که مسابقه را از روی پول پوزیشن شروع کرده بود، با توجه به دفاع خوبی که در برابر مکس ورشتپن داشت اما در دور 15 رده خود را از دست داد.

پس از عبور سرجیو پرز از وی نیز، به حالت دفاعی در برابر همتیمی خود در آمد. اینبار موفق شد که در برابر همتیمی خود دفاع خوبی را داشته باشد و رده خودش را حفظ کند.

کارلوس ساینز گفت:

مسابقه سخت و نبرد سختی بود. مسابقه دادن با چارلز در هر زمانی که رخ داده بود، همیشه برای ما لذت بخش بوده است.

چارلز از این لحاظ به مانند مکس و چکو عالی است. امروز کار برایمان لذت بخش بود و امیدوارم که برای شما هم همینطور بوده باشد.

لکلرک وقتی از او پرسیده شد که پس از این مبارزه چه احساسی دارد، احساسات هم تیمی خود را تکرار کرد و گفت:

راستش را بخواهید، احساس خوبی دارم. خب، من سکو را از دست دادم، اما به هر حال کارلوس آن را به دست آورده است، بنابراین یک فراری آنجاست.

اگر مسابقه خسته کننده ای بود و ما مثل الان چهارم می شدیم ناامید می شدم، اما در نهایت واقعاً خیلی لذت بخش بود و خیلی لذت بردم.

مطمئن هستم که بسیاری از مردم از این نبرد، لذت نبردند. بچه‌های تیم در پیت وال شاید یک یا دو حمله قلبی داشتند، تیفوسی ها هم همین احتمالاً، اما… برای من، این تعریف فرمول یک است و چیزی است که باید همیشه باشد.

من در گذشته چنین نبردهایی با مکس داشتم، امروز با چکو و کارلوس بود. فکر می‌کنم همیشه این نبردها در چارچوب قوانین بود، چه در موضع دفاع و چه در موضع حمله و دقیقاً این چیزی است که باعث لذت بخش شدن مسابقه دادن برایم می شود.

به کارلوس تبریک می‌گویم، او واقعاً از اولین دور در تمرین اول، فرم خوبی داشته است. اما خودم هم شخصا خوشحالم.

کارلوس ساینز وضعیت فراری را در مقایسه با زندوورت بهتر شده دانست و بیان کرد:

قطعاً یک گام بزرگ رو به جلو در مقایسه با زندوورت است. این آخر هفته ما در بین بقیه بهترین بودیم که با توجه به شرایط، نتیجه خوبی برای تیم است.

فکر می کنم که ما فقط باید روی سرعت خودمان، روی درک تایرهایمان کار کنیم. امروز واضح بود که ما از تایرها بیشتر کار کشیدیم و کمی نیز کمبود سرعت داریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید