5 روش از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه


آیا از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه ممکن خواهد بود؟ این سوال بسیاری از آقایان است؛ در جواب باید بگوییم: بله، رفع دائم موهای زائد هم برای آقایان و هم خانم‌ها کاملا امکان‌پذیر خواهد بود. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد....

5 روش از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه

آیا از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه ممکن خواهد بود؟ این سوال بسیاری از آقایان است؛ در جواب باید بگوییم: بله، رفع دائم موهای زائد هم برای آقایان و هم خانم‌ها کاملا امکان‌پذیر خواهد بود. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. دائمی بودن هیچ‌یک ازروش‌های حذف موهای زائد را نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت؛ زیرا از بین بردن دائم موهای زائد علاوه‌بر نوع روش انتخابی، به عوامل مختلفی مانند جنس موها و ژنتیک بستگی دارد. ازاین‌رو در این مقاله به ۵ روش موثر برای حذف دائمی موهای زائد و راهکارهای کاهش شدید آن‌ها پرداختیم.

۱. لیزر برای از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه؛ موثرترین و بهترین روش

یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه، استفاده از روش لیزر است. لیزر موهای زائد، روشی بدون عوارض است و مشکل خاصی برای افراد ایجاد نمی‌کند. این روش برای خانم‌ها نیز استفاده می‌شود و تفاوتی هم در نحوه اجرا ندارند.

برای استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد نیازی به خرید دستگاه لیزر نخواهید داشت. تنها کافی است با مراجعه به مراکز زیبایی و لیزر از خدمات لیزر موهای زائد بهره‌مند شوید. در ادامه دو دستگاه موثر برای از بین بردن موهای زائد آقایان را معرفی کرده‌ایم.

5 روش از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت برای حذف موهای زائد؛ اثربخشی طولانی مدت

لیزر الکساندرایت اثر طولانی‌مدتی دارد و یکی از تکنولوژی‌های مدرن و محبوب در سراسر جهان است. در این نوع لیزر، از یک کریستال قرمز شبیه به یاقوت استفاده می‌شود که به‌عنوان منبع پرتو لیزر عمل می‌کند. به همین دلیل از فناوری الکساندرایت فقط برای حذف موهای زائد استفاده نمی‌شود. این تکنولوژی همچنین برای رفع ضایعات عروقی، درمان قارچ ناخن و موارد دیگری قابل استفاده خواهد بود.

الکساندرایت، طول موج منتشر شده از یاقوت را به گرما تبدیل می‌کند و باعث از بین رفتن فولیکول مو می‌شود. استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت بدون عوارض بوده و فقط در برخی موارد ممکن است برای چند دقیقه کوتاه پوست شما قرمز شود. برای لیزر موهای زائد با این دستگاه به‌جای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت باید به مراکز زیبایی مجهز به آن مراجعه کنید.

استفاده از لیزر دایود؛ از بین بردن موهای زائد به‌صورت تماسی و همراه با ژل

لیزر دایود یکی دیگر از انواع دستگاه‌های موثر برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه لیزر به‌صورت تماسی و به کمک ژل روی پوست باعث از بین رفتن موهای زائد می‌شود. این دستگاه لیزر، طول موج‌های ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر به پوست می‌تاباند؛ فولیکول‌ها با این طول موج از بین می‌روند و رشد موها متوقف خواهد شد.

یکی از موثرترین انواع دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی دایود، دستگاه لیزر آپولومد بوده که تاییدیه FDA آمریکا دارد. این دستگاه به‌علت ساختاری مجتمع‌تر و سبک‌تر نسبت به لیزرهایی که بر پایه تحریک فلاش لامپ کار می‌کنند، برای تجهیز مراکز زیبایی و استفاده افراد نسبت به انواع دیگر آن بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

۲. الکترولیز؛ رفع موهای اضافی بدن با استفاده انرژی گرمایی و شیمیایی

الکترولیز برای رفع موهای زائد بدن استفاده می‌شود و تاییدیه FDA آمریکا را دارد. این تکنولوژی با استفاده از انرژی گرمایی یا شیمیایی، سلول‌های رشد فولیکول مو را به‌صورت ایمن و دائمی تخریب می‌کند. این تخریب توسط یک موج الکتریکی کوتاه از طریق پروب‌های سوزنی بسیار ریز به فولیکول مو انجام می‌شود. این فرآیند در مناطق کوچکتر مانند زیر بغل و ابرو بهترین عملکرد را دارد.

۳. وکس؛ روشی موثر بر کاهش چشمگیر موهای زائد

وکس یا همان اپیلاسیون روش دیگری برای از بین بردن موهای زائد مردان خواهد بود. در این روش با استفاده از پارچه و موم، موها از ریشه کنده خواهند شد. شاید اپیلاسیون کمی همراه با درد باشد. پس از گذشت ۳ تا ۴ هفته از اپیلاسیون، رشد موهای شما دوباره آغاز خواهد شد. با تکرار وکس بدن، به مرور زمان حجم موهای زائد شما کاهش پیدا خواهد کرد؛ اما ممکن است در این روش حجم موهای زائد بدن شما هیچ‌وقت صفر نشود.

۴. پودرهای موبر؛ تکنیکی آسان و دردسترس برای حذف موهای اضافی بدن

پودر موبر حاوی مواد شیمیایی است که با ساختار پروتئین موها واکنش نشان می‌دهند. واکنش پودر موبر به تجزیه مو منجر خواهد شد. برای استفاده از پودر موبر باید آن را با آب مخلوط کنید و سپس به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست نواحی موردنظر برای حذف موهای زائد بگذارید.

روی جعبه این پودرها دستورالعمل آن‌ها به‌طورکامل توضیح داده شده است با رعایت آن می‌توانید به‌طورکامل موهای زائد خود را از بین ببرید. به‌طور‌کلی، حذف موها با استفاده از پودر موبر تاثیری حدودا دو هفته‌ای دارد. این ماده به داخل منافذ پوست نفوذ کرده و موهای زیر پوست را نیز حذف می‌کند. علاوه‌بر این، استفاده پودرهای موبر به‌دلیل ترکیبات آن‌ها، پوست را نرم‌تر و صاف‌تر خواهد کرد.

۵. استفاده از نخ برای از بین بردن موهای زائد آقایان؛ روش قدیمی ریشه‌کن موها

استفاده از نخ یا به‌اصطلاح بند انداختن در واقع یکی از قدیمی‌ترین روش‌های حذف مو بدن است و شامل استفاده از نخ برای ریشه‌کن موهای زائد می‌شود. این روش حذف موهای زائد زمان‌بر خواهد بود و به همین دلیل مناسب برای بخش‌های کوچک بدن است. از سوی دیگر، حذف موهای زائد با استفاده از بند یک تکنیک دشوار محسوب می‌شود که به مهارت نیاز دارد. با تکرار روش استفاده از نخ می‌توانید به مرور زمان حجم موهای زائد بدن خود را کاهش دهید.

5 روش از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه

موثرترین دستگاه‌های از بین برنده موهای زائد بدن در فروشگاه آفاطب

در این مقاله به معرفی ۵ روش موثر برای از بین بردن موهای زائد مردان برای همیشه و همچنین روش‌های کاهش رشد آن پرداختیم. استفاده از لیزر بهترین روش حذف موهای زائد است که برای استفاده از آن باید به مراکز زیبایی مجهز به دستگاه‌های لیزر باکیفیت مراجعه کنید.

مراکز زیبایی و لیزر باید دستگاه‌های به‌روز، باکیفیت و تخصصی داشته باشند تا مشتری با حداکثر رضایت آن جا را ترک کند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم مراکز درمانی از محصولات باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا در فروشگاه آفا مشاهده کنند؛ در نهایت بهترین آن‌‌ها را برای تجهیز و رضایت حداکثری مشتری تهیه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان