لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان


لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

تجمل برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد و در مورد سفر دریایی دقیقاً یکسان است. کشتی‌هایی با خدمات پیشخدمت ۲۴ ساعته و غذاخوری‌های خوب که با هر چیزی که در خشکی پیدا می‌کنید رقابت می‌کنند، یا خطوط کشتیرانی لوکس وجود دارند که تجملاتی آرام در محیطی...

تجمل برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد و در مورد سفر دریایی دقیقاً یکسان است. کشتی‌هایی با خدمات پیشخدمت ۲۴ ساعته و غذاخوری‌های خوب که با هر چیزی که در خشکی پیدا می‌کنید رقابت می‌کنند، یا خطوط کشتیرانی لوکس وجود دارند که تجملاتی آرام در محیطی آرام ارائه می‌دهند. چه بخواهید لباس برند و لاکچری بپوشید چه عادی و معمولی ، سطوح بالایی از خدمات شخصی به عنوان استاندارد در این کشتی ها ارائه می شود .

در این گزارش وب سایت مد و سبک زندگی لوکس تهران به بررسی لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان پرداختیم. شما می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنتها در میان بگذارید.

  1. آزامارا کوئست، Azamara Quest

بهترین برای گیاهخواران و وگان ها

Azamara Quest یک کشتی تفریحی کلاس R است در سال ۲۰۰۰ برای شرکت رنسانس کروز با نام R Seven ساخته شد. پس از ورشکستگی شرکت کشتیرانی رنسانس در سال ۲۰۰۱، این کشتی لوکس توسط شرکت آلمانی دلفین سیرایزن اجاره شد و سپس در سال ۲۰۰۶ به شرکت اسپانیایی Pullmantur Cruises فروخته شد و به Blue Moon تغییر نام داد. آزامارا تا سال ۲۰۰۷ برای Pullmantur کشتیرانی می کرد که به Azamara Cruises منتقل شد.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

کشتی تفریحی آزامارا کوئست

Azamara Quest حدود ۷۱۰ مسافر (دو نفره) به اضافه ۴۱۰ خدمه را حمل می کند. این کشتی به دلیل جثه کوچکش، می‌تواند در خیلی از بنادر پهلو بگیرد. آزامارا کوئست غیررسمی و دوستانه است، با دکوری گرم و معاصر که در یک بوتیک هتل هوشمند بیجا نیست. این کشتی در تابستان در شمال اروپا و دریای مدیترانه حرکت می کند و از اقیانوس اطلس برای یک فصل زمستان در دریای کارائیب و آمریکای جنوبی از جمله کارناوال ریو عبور می کند.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

عرشه کشتی آزامارا کوئست

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

اتاق های کشتی لوکس آزامارا کوئست

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

لابی مجلل و لاکچری آزامارا کوئست هتل روی آب

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

خوشبختانه، تقریباً همه چیز از جمله نوشیدنی ها پوشیده شده است. از غیر گوشتخواران به خوبی تغذیه می شود – آزامارا منوی خلاقانه و گسترده ای از غذاهای بدون گوشت را در تمام رستوران های خود معرفی کرده است. دو رستوران ویژه، Aqualina برای غذاهای عالی ایتالیایی و استیک‌خانه Prime C، ارزش هزینه اضافی را دارند. هر دو چشم‌انداز وسیعی از دریا دارند، بنابراین غذای خود را برای غروب آفتاب وقت بگذارید.

  1. Seabourn Odyssey, سیبورن اودیسه

بهترین برای خدمات بصری

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

نام کشتی تفریحی روی بدنه

Seabourn Odyssey بالاترین استانداردهای اقامت و غذا را برای ۴۶۲ مسافر خود به ارمغان می آورد و یکی از مجلل ترین کشتی ها در دریا باقی مانده است. گریل اثر توماس کلر، استیک‌خانه‌های کلاسیک یکی از مشهورترین سرآشپزهای آمریکا را به نمایش می‌گذارد، در حالی که کلوناد معمولی شب‌ها به یک سالن غذاخوری رمانتیک در بیرون تبدیل می‌شود.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

عرشه کشتی تفریحی سیبورن اودیسه

میدان Seabourn یک لمس هوشمندانه است. یک سالن پذیرایی ترکیبی، کتابخانه و محل تجمع دلپذیر، با سرو تنقلات تمام روز و بهترین قهوه در دریا. خدمات عالی است – حتی جوان‌ترین خدمه نیز برای کمک به سوالات تلاش می‌کنند. اگر با کودکان خردسال سفر می کنید، کشتی دیگری را انتخاب کنید. کشتی های Seabourn حال و هوای پیچیده و بزرگسالی دارند و سرگرمی زیادی برای بچه های کوچک وجود ندارد.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

این کشتی شامل ۱۱ عرشه با دو استخر، شش گرداب در فضای باز، یک آبگرم و یک تفرجگاه است. Retreat دارای یک زمین مینی گلف با نه سوراخ، یک صفحه شطرنج غول پیکر و تخته شافل است.در داخل هواپیما چهار رستوران وجود دارد. در زمان پرتاب، Seabourn ادعا کرد که کشتی دارای “بزرگترین آبگرم در هر کشتی لوکس با وسعت ۱۱۴۰۰ فوت مربع” و یکی از بالاترین نسبت‌های فضای داخل کشتی برای هر مهمان است.

  1. Silver Muse، Silversea

بهترین برای بالاترین سطوح لوکس

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

آرام و زیبا، Silver Muse با ۵۹۶ مسافر یکی از مجلل ترین کشتی های تفریحی است که می توانید پیدا کنید، با خدمات پیشخدمت، غذاهای درجه یک در طیف وسیعی از سالن های غذاخوری و قیمت های فراگیر. هر پوششی کیفیت را نشان می دهد، از هکتارهای مرمر درخشان ایتالیایی گرفته تا چوب صیقلی و چرم کره ای. عرشه استخر چوب ساج بسیار زیبا است و یکی از بزرگترین استخرهای شنا در دریا را در خود جای داده است.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

چیزی که در مورد این کشتی هیجان انگیز است، مکان های متنوع برای صرف غذا است. Silver Note، کلوپ شام، یک مکان صمیمی با موسیقی زنده، از جمله برخی از خوانندگان عالی جاز و بلوز را امتحان کنید.

۴٫ Regent Seven Seas Voyager، Regent Seven Seas Cruises

بهترین برای اهل غذا

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

هوس نکردن Regent Seven Seas Voyager سخت است. در ۳۵۴ سوئیت مجلل آن لذت ببرید و از غذاها لذت ببرید – شش رستوران آن غذای عالی سرو می کنند، از جمله یک رستوران فرانسوی تخصصی و Compass Rose، که در آن از بشقاب های ورساچه زیر لوسترهای مجلل می خورید. هر سوئیت در وویجر با ۷۰۰ مسافر دارای سرویس پیشخدمت، حمام با سنگ مرمر و ایوان خصوصی است.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

از روزهای خوشی که روی عرشه استراحت می‌کنند، دور استخر لذت ببرید – پیشخدمت‌ها نام و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را از روز اول به خاطر می‌آورند، در حالی که مهمانداران متفکر حتی عینک آفتابی شما را جلا می‌دهند.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

این کشتی تفریحی بخاطر عرشه زیبایش نیز معروف و شناخته شده است. استخر به همراه جکوزی روی عرشه در زیر آفتاب دریا لحظات خوشی را برای مسافران آن فراهم می کند.

حتما بخوانید : گشتی در ۲۰ مرکز خرید لوکس تهران : از پالادیوم تا گالریا

  1. ملکه الیزابت، کانارد

بهترین برای ظرافت

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

ملکه الیزابت پر زرق و برق، رسمی و سنتی، با الهام از هنر دکوی کانارد، به دوران طلایی سفرهای اقیانوسی با چای عصرانه روزانه و رقص کراوات سیاه در سالن بزرگ رقص برمی گردد. در همان زمان، آبگرم Mareel Wellness Beauty، رستوران‌های انتخابی و یک میخانه سنتی بریتانیایی، شیر طلایی را خواهید دید.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

همچنین می‌توانید شام را در استیک‌هاوس در Verandah، یک کباب‌پز شیک به سبک نیویورکی صرف کنید. از کتابخانه ی باشکوه نیز دیدن کنید که در دو عرشه قرار دارد و بیش از ۸۰۰۰ کتاب را در خود جای داده است.

  1. Silver Spirit، Silversea

بهترین برای عاشقانه

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

یکی از مجلل ترین کشتی های کروز جهان، سیلور اسپریت با ۶۰۸ سرنشین است که اگر به خدمات پیشخدمت، نوشیدنی های همه جانبه و غذاخوری عالی علاقه دارید، می توانید آن را انتخاب کنید. هر کابین یک سوئیت مجلل است و اکثر آنها یک ایوان خصوصی دارند. Silver Note، یک بار جاز صمیمی را از دست ندهید.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

عصرها را در رستوران ایتالیایی کشتی La Terrazza زیر ستاره ها صرف غذا کنید یا بهترین پیتزاها را در دریا در Spaccanapoli به اشتراک بگذارید.

  1. ملکه مری ۲، کانارد

بهترین برای غنی سازی

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

معروف‌ترین کشتی جهان که برای گذرگاه معمولی اقیانوس اطلس شمالی بین نیویورک و ساوتهمپتون ساخته شده است، ملکه مری ۲ همه چیز درباره شب‌های کراوات سیاه، رقص در سالن رقص و غذاخوری دارد. می توانید انتظار داشته باشید که از لحظه ای که سوار می شوید توسط سرویس ستاره سفید معروف شروع می شود شگفت زده شوید.

  1. رویال کلیپر، استار کلیپرز

بهترین برای افرادی که عاشق قایقرانی هستند

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

کشتی تفریحی استار کلیپرز شبیه کشتی های قدیمی بادبانی است

رویال کلیپر که تنها ۲۲۷ ملوان ماجراجو را در ماجراجویی‌های دریایی کارائیب حمل می‌کند، بزرگ‌ترین و زیباترین کشتی مربع شکل جهان است. رویال کلیپر با سه استخر، فضای حمام آفتاب فراوان روی عرشه‌های چوب ساج گرم‌شده‌اش، یک رستوران هوشمند و یک بار در فضای باز، تمام عاشقانه‌های سفر را بدون قربانی کردن راحتی موجودات به ارمغان می‌آورد. رویال کلیپر که با لمس های ادواردی، شومینه های مصنوعی و مقدار زیادی برنج صیقلی ساخته شده است، شخصیت زیادی دارد.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

روی عرشه کشتی تفریحی استار کلیپرز استخر طراحی شده است

این بادبان‌هایی با ارتفاع ۵۶۰۰۰ فوت به حرکت در می‌آیند و طرفداران وفاداری از ملوانان مشتاق و صاحبان قایق دارد. در یکی از ۱۴ سوئیت لوکس در عرشه اصلی غرق شوید و در تورهای بزرگ در دو طرف کمان دراز بکشید – این یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن دلفین‌هایی است که با کشتی مسابقه می‌دهند. اگر مشکلات حرکتی دارید از این کشتی اجتناب کنید: چهار عرشه وجود دارد و هیچ آسانسوری وجود ندارد، بنابراین تردد در اطراف ممکن است دشوار باشد.

  1. استار پراید، ویند استار

بهترین برای کابین های جادار

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

هرچند در نام این کشتی کوچک لوکس تفریحی کلمه پراید وجود دارد اما هیچ شباهتی با خودروی پراید ما ایرانی ها ندارد! ستاره پراید کوچک Windstar که تنها ۲۱۲ نفر را حمل می کند، با سکوی ورزش های آبی، غذاهای استثنایی و سوئیت های فوق العاده جادار – حتی کوچکترین آنها ۲۷۷ فوت مربع – راه عالی برای کاوش در جزایر بی سابقه کارائیب است.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

اتاقها دارای بالکن خصوصی هستند. همه کابین ها دارای یک تخت کوئین سایز، ملحفه های مجلل، محصولات L’Occitane، تلویزیون و منظره اقیانوس هستند. غواصی با رام در استار بار در فضای باز، شام زیر ستاره ها در Candles در عرشه عقب و شیرجه زدن مستقیم از پشت کشتی به سمت دریای گرم کارائیب وقتی سکوی ورزش های آبی پایین می آید.

  1. Emerald Harmony، Emerald Cruises

بهترین برای ماجراجویی آسیایی

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

Emerald Harmony پناهگاهی شیک است که از آنجا می توان شگفتی های مکونگ در کامبوج و ویتنام را کشف کرد. منتظر طراحی مدرن و خنک با لهجه‌های آسیایی و شام‌های پنج‌ظروف با غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران Reflections، و همچنین کابین‌هایی با طراحی زیبا، استخر و مرکز تناسب اندام باشید. هشدار دهید، سرگرمی زیادی وجود ندارد – اجراکنندگان محلی در بندرهای مختلف شرکت می کنند، اما هر شب هیچ اتفاق بزرگی نمی افتد. این کشتی فقط ۸۴ مسافر دارد و نسبت خدمه آن ۲:۱ است.

  1. Le Bougainville، Ponant

بهترین برای ویژگی های خاص

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

کشتی اکسپدیشن همه جانبه Ponant، شیک و شیک، Le Bougainville، مملو از ویژگی‌های نوآورانه است. یک استخر بی‌نهایت در عرشه عقب وجود دارد که مشرف به سکوی ورزش‌های آبی گسترده است که می‌توانید از آن شنا کنید، کایاک را به راه بیندازید یا سوار کشتی‌های زودیاک شوید. در داخل اتاق‌های پذیرایی شیک مینیمالیستی با فضاهای خنثی تزیین شده است، ۹۲ اتاق خواب زیبا و رستورانی که غذاهای فرانسوی عالی سرو می‌کند. برای جاسوسی از حیات دریایی از طریق دو پنجره غول پیکر در بدنه کشتی و همچنین روی صفحه‌های دیجیتالی که تصاویر زنده از دوربین‌های زیر آب را نمایش می‌دهند، به سالن آبی چشم بروید.

  1. Seabourn Ovation، Seabourn

بهترین برای دوستداران اسپا

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

Seabourn Ovation با ۶۰۰ سرنشین، با الهام از خطوط برازنده و رنگ های غنی یک قایق تفریحی خصوصی مجلل، یکی از شیک ترین کشتی های Seabourn است. طیف گسترده‌ای از مکان‌های غذاخوری، از جمله Grill by Thomas Keller، انتخاب‌های آشپزی چشمگیری را در حالی که کشتی آسیا، استرالیا، نیوزلند و شرق مدیترانه را کاوش می‌کند، ارائه می‌کند. خودتان را برای تفریح در Retreat رزرو کنید، پناهگاهی در عرشه دوازدهم، جایی که یک کابانای خصوصی می‌تواند برای روز شما باشد. توجه داشته باشید که اگر یک مینیمالیست هستید که ترجیح می دهید از الکل و غذای خوب اجتناب کنید، این کشتی برای شما مناسب نیست. در حالی که هنوز اوقات فوق العاده ای را سپری می کنید، برای زیاده خواهی دیگران هزینه می کنید.

  1. Mekong Navigator، Lotus Cruises

بهترین برای حال و هوای بوتیک هتل

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

Mekong Navigator با ۶۸ سرنشین، تمام چوب ساج جلا داده شده، پنکه های سقفی و دکوراسیون زیبا، یک رزمناو رودخانه ای با طراحی زیبا است. لمس‌های مجلل مانند حمام‌های مرمری، اسپا و سالن استراحت دلپذیر، این سفر را به راهی راحت برای تجربه مکونگ، سفری بی‌سابقه برای بسیاری تبدیل کرده است. آماده شوید تا در ناهارخوری های لوکس تمام تخته بنشینید و روی عرشه های آفتابی بزرگ آن دراز بکشید.

  1. تعقیب آزامارا، آزامارا

بهترین برای لوکس مقرون به صرفه

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان

Azamara Pursuit با ۷۰۲ مسافر، تجربه ای همه جانبه را در یک کشتی بازسازی شده زیبا به ارمغان می آورد. اخلاق “غوطه ور شدن در مقصد” آزامارا به معنای برنامه های سفر است که بسیاری از آنها از مسیر پرتحرک خارج می شوند و برای به حداکثر رساندن زمان در بندر طراحی شده اند. هر سفر دریایی شامل یک رویداد شگفت انگیز، طعم منحصر به فرد و اغلب استادانه از فرهنگ محلی، و یک مهمانی پر زرق و برق عرشه شب سفید است. دو رستوران ویژه، Aqualina و Prime C، فوق‌العاده هستند و به ترتیب غذاهای ایتالیایی و استیک و غذاهای دریایی باکلاس سرو می‌کنند. هر دو ارزش هزینه پوشش برای ایجاد را دارند.

مجله مد لوکس تهران برای شما آرزو می کند ، حداقل یکبار بتوانید همراه بهترین و خوش سفر ترین فرد زندگی تان با یکی از این کشتی های لوکس تفریحی مسافرت بروید.

لوکس ترین کشتی های تفریحی جهان
موارد مرتبط:
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام

ایمیل

Δ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !