تمجید جورج راسل از تیم ویلیامز و الکس آلبون


پس از نتیجه خوبی که تیم فرمول یک ویلیامز در آخر هفته هلند کسب کرد، جورج راسل از جیمز وولز به عنوان “بهترین مرد برای این کار” در ویلیامز ستایش کرده است. وولز، فرد ارشد سابق تیم فرمول یک مرسدس بنز که در ابتدای فصل برای مدیریت تیم ویلیامز انتخاب شد،...

پس از نتیجه خوبی که تیم فرمول یک ویلیامز در آخر هفته هلند کسب کرد، جورج راسل از جیمز وولز به عنوان “بهترین مرد برای این کار” در ویلیامز ستایش کرده است.

وولز، فرد ارشد سابق تیم فرمول یک مرسدس بنز که در ابتدای فصل برای مدیریت تیم ویلیامز انتخاب شد، حال موفق شده که وضع این تیم را به کلی متحول کند و نتایج دلگرم کننده ای را ایجاد کند.

نتایج کسب شده ویلیامز، این تیم را پس از 13 مسابقه در رده هفتم جدول سازندگان فرمول یک قرار داده است.

جورج راسل، راننده پیشین این تیم می گوید:

من واقعاً از دیدن آلبون در چنین رده ای خوشحالم، این نشان می دهد وقتیکه اعتماد به نفس خود را به دست می آورید، چگونه می توانید عملکرد واقعی خود را نشان دهید.

پیشرفت زیادی در تیم ویلیامز مشاهده می شود و فکر می‌کنم جیمز وولز در آنجا تأثیر بسیار مثبتی دارد. معتقدم که او قطعاً بهترین مرد برای این کار است، زیرا ویلیامز در حال حاضر برای احیای مجدد خود به آن نیاز دارد.

خیلی خوب است که شاهد مبارزه بیشتری از تیم ها علاوه بر تیم‌های برتر باشیم، این چیزی است در فرمول یک به آن نیاز داریم و می‌خواهیم همه اگر کارشان را خوب انجام دهند، شانس داشته باشند.

مکس ورشتپن نیز که در کنار راسل بود، در مورد وضعیت ویلیامز گفت:

آنها در تمام آخر هفته سریع بوده اند! در شرایط خیس سریع بوده اند، در خشکی سریع بوده اند. دیدن چنین چیزی بسیار تاثیرگذار است. اینکه تیم های بیشتری برای رقابت وجود دارند، برای ورزش نیز عالی است.

من برای خود الکس هم خیلی خوشحالم. او انسان فوق العاده ای است که قبلا، هم تیمی من بود و همیشه اوقات خوبی را باهم داشتیم. بسیار خوشحالم که او در آنجا حضور دارد و حداقل برای این آخر هفته یک ماشین بسیار رقابتی دارد.

لندو نوریس نیز که در این جمع حضور داشت، گفت:

نمی‌گویم که این یک غافلگیری بزرگی بود، زیرا آنها در پیست های خاصی بسیار رقابتی بوده‌اند، سیلورستون نیز چیزی مشابه بود.

اکنون، آنها توانستند در مرحله سوم تعیین خط، قدرت بیشتری به نمایش بگذارند. لوگان سرجنت هم خوب بود.

آنها قدرتمند به نظر می رسند و در این فصل پیشرفت زیادی کردند و بله، حضور آنها در نبرد بین تیم ها نیز خوب است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید