بدون اتلاف وقت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور تلاش می‌شود


بدون اتلاف وقت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور تلاش می‌شود

دامغان- وزیر کشور بابیان اینکه عزم دولت بر انجام فعالیت‌های مستمر است، گفت: بدون اتلاف وقت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان به مناسبت هفته دولت ضمن بیان اینکه بدون اتلاف وقت و با تمام قوا برای اتمام تمامی پروژه‌های باقی مانده تلاش خواهیم کرد، ابراز داشت: عزم دولت نیز بر روی همین موضوع یعنی انجام یک فعالیت مستمر جزم است.

وی ضمن بیان اینکه دولت در راستای بهبود شرایط تلاش می‌کند، افزود: دولت خوشبختانه با تکیه بر توان داخلی، انجام وظایف خود را به مسائل و موارد خارجی گره نزده است.

وزیر کشور ضمن بیان اینکه هر سالن و مجتمعی که بتواند ورزش را توسعه دهد، حتماً مورد توجه است، ابراز داشت: در این راستا می‌توان برخی کسالت‌های جسمی و روحی را با افتتاح اینگونه مجتمع و ورزشگاه‌ها و توجه به ورزش برطرف کرد.

وحیدی ضمن بیان اینکه اولویت استفاده از این سالن‌ها باید با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باشد، تصریح کرد: این همان دقیقاً تأکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند تعلیم، تحصیل، تزکیه و ورزش را از جوانان می‌خواهم.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه تا قبل این دولت ۵۰ درصد رشد داشته است، افزود: طی عمر دوساله دولت سیزدهم و با کار جهادی، ۵۰ درصد مابقی تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها