سرجیو پرز دلیل عقبگرد خودش را توضیح می دهد


فرمول یک ایران – سرجیو پرز، راننده مکزیکی تیم ردبول ریسینگ، بیان کرد که در تلاش است تا سطح عملکردی ابتدای فصل خودش را دوباره پیدا کند، همینطور که گاهی اوقات واقعا پیشرفت های شکل گرفته روی این ماشین متناسب با سبک او نیست و باعث شده است که او بیشتر...

فرمول یک ایران – سرجیو پرز، راننده مکزیکی تیم ردبول ریسینگ، بیان کرد که در تلاش است تا سطح عملکردی ابتدای فصل خودش را دوباره پیدا کند، همینطور که گاهی اوقات واقعا پیشرفت های شکل گرفته روی این ماشین متناسب با سبک او نیست و باعث شده است که او بیشتر کار کند.

پرز فصل 2023 را با دو پول پوزیشن و دو پیروزی در پنج مسابقه آغاز کرد. اما حال دیگر آن فرم لازم را ندارد و جزییات بیشتری را از شرایط فعلی خود شرح داد:

چیزهای زیادی وجود دارد که بسیار متفاوت هستند. به عنوان مثال، نحوه مدیریت تایر یکی از بزرگترین چیزها است. نحوه رانندگی شما کاملا متفاوت است. شما (در اینجا) قادر به انجام کارهایی هستید که با فورس ایندیا نمی توانستید انجام دهید یا حتی نمی توانید به انجام آنها فکر کنید.

چکو پرز در مورد اینکه آیا به یادگیری و پیشرفت ادامه می دهد یا خیر، بیان کرد:

بله، پیشرفت مشاهده می شود و امکان آن وجود دارد. برای یک راننده، سازگاری یافتن با خودرو (در مقایسه با وفق پذیری طبیعی) بسیار دشوار است. در چند مسابقه اخیر من یک یا دو قدم عقب بودم و همیشه آگاهانه فکر می کردم که چگونه باید ماشین را برانم. گاهی اوقات با نحوه توسعه ماشین، واقعاً با انها سازگاری ندارم. بنابراین باید برای این موضوع بیشتر تلاش کنم.

اما فکر می‌کنم برای مثال (مجارستان و بلژیک) خوب بوده‌اند و موفق به قرار گرفتن روی سکو شده ام. امیدواریم بتوانیم این روند را حفظ کنیم، زیرا در نهایت ما یک ماشین مسابقه ای عالی داریم.

او در مورد فشار شروع فصل و چگونگی آن نسبت به تجربیات قبلی، گفت:

این بار بدیهی است که متفاوت بود زیرا، ما فصل را در سطح خیلی بالایی از عملکرد شروع کردیم، بنابراین فکر می کنید که پس از کسب دو پیروزی، یک مدعی قهرمانی هستید.

سپس، ناگهان احساس می‌کنید، «این آخر هفته مثل قبل نیست»، بنابراین اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهید، زیرا به ماشین کاملاً اطمینان ندارید. در فرمول یک، اگر با خودرویی با سرعت 250 کیلومتر بر ساعت در یک پیچ کاملاً مطمئن نباشید، کمی بیشتر شک دارید و این همان چیزی است که در آن لحظات واقعاً رخ داده است.

راحت است که بنشینم و بگویم «برای من خیلی سخت است» و غیره، اما در پایان روز فقط باید به اوضاع وفق پیدا کنید و ادامه دهید. همانطور که گفتم، من فقط مشتاق هستم که این روند(مثبت) را با تیم ادامه دهم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان