شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

رکنا اقتصادی: وضعیت بورس اوراق بهادار تهران از روز شنبه تا چهارشنبه را در این خبر ببینید.

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

شاخص بورس آخرین روز هفته سبز آغاز شد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

امروز چهارشنبه 8 شهریور ماه 1402 شاخص کل بورس با رشد بیش از 8 هزار واحد در ارتفاع دو میلیون واحد قرار گرفت.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را مشابه روزهای گذشته پر تقاضا آغاز کرد و شاخص کل صعودی شد. شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 8 هزار و 813 واحدی به 2 میلیون واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با رشدی 26892 واحدی به ارتفاع 709 هزار واحد رسید.

گفتنی است 7 نماد فارس، فملی، اخایر، وتجارت، فولاد، همراه و تاپیکو بیشترین اثر مثبت را بر بورس گذاشتند.

شاخص کل بورس با رشد 14 هزار واحدی آغاز به کار کرد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

امروز سه شنبه شاخص کل بورس با رشد بیش از 14 هزار واحد در ارتفاع دو میلیون و 98 هزار واحد قرار گرفت.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را مشابه روزهای گذشته پر تقاضا آغاز کرد و شاخص کل صعودی شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 14هزار و 453 واحدی به 2 میلیون و 98 هزار واحد رسید و توانست خود را در کانال 2 میلیون واحدی تثبیت کند.

همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با رشدی 2692 واحدی به ارتفاع 707 هزار واحد رسید.

گفتنی است 7 نماد فملی، پارسان، فولاد، شپدیس، وغدیر، کگل و پارس بیشترین اثر مثبت را بر بورس گذاشتند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار دیروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها روز گذشته حدود 10 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار دیروز 248 نماد در محدوده مثبت و 183 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 188 نماد در محدوده مثبت و 205 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش روزانه 6 شهریور

بازار سهام سومین روز کاری هفته را مشابه دو روز گذشته پر تقاضا آغاز کرد. البته رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار، شاهد افزایش عرضه ها در بازار بودیم اما در نهایت شاخص کل با صعود به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 32 هزار واحدی به 2 میلیون و 84 هزار واحد رسید و توانست خود را در کانال 2 میلیون واحدی تثبیت کرد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 4700 واحدی به ارتفاع 705 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «پارسان» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 10 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 248 نماد در محدوده مثبت و 183 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 188 نماد در محدوده مثبت و 205 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش روزانه بورس 5 شهریور

بازار سهام دومین روز کاری هفته را مشابه روز گذشته پر تقاضا آغاز کرد. لازم به ذکر است صحبت های وزیر اقتصاد مبنی بر اخبار مثبت بورسی بر فضای امروز بازار بی تاثیر نبود و جو مثبت بازار را تشدید کرد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 8 هزار واحدی به 1 میلیون و 946 هزار واحد رسید و به میانه ی کانال 1 میلیون و 950 هزار واحدی نزدیک تر شد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 4600 واحدی به ارتفاع 667 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 840 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 368 نماد در محدوده مثبت و 63 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 255 نماد در محدوده مثبت و 79 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

صعود عجیب شاخص بورس امروز کانال دو میلیون هزار واحد را پس گرفت + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

بالاخره شاخص کل بورس امروز مثبت شد و بورس کانال دو میلیون هزار واحد را پس گرفت.

بازار سهام دومین روز کاری هفته را بر خلاف روند هفته های گذشته، با فشار تقاضا آغاز کرد و نماد های بازار مثبت معامله شدند و شاخص کل پس از هفته ها نزول، بلاخره کانال دو میلیون هزار واحد را پس گرفت.

امروز یکشنبه 5 شهریور ماه شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشد 56 هزار و 309 واحدی به 2 میلیون و 49 هزار واحد رسید و شاخص کل هم‌ وزن نیز با رشدی 15 هزار و 566 واحدی به ارتفاع 700 هزار واحد رسید.

گفتنی است 7 نماد فملی، فولاد، شستا، شپنا، شبندر، وغدیر و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس امروز گذاشتند و نمادهای شستا، خودرویی ها و پالایشی ها بیشترین اثر مثبت را داشتند.

گفتنی است روز گذشته احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد از انتشار اخبار خوب صنایع بورسی کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر جمع‌ بندی نهایی بین وزارت خانه‌ های (نفت، صمت و ...) که با صنایع بورسی مرتبط هستند انجام شده است و وضعیت فولادی‌ ها و پتروشمی‌ ها بررسی شد. اتفاق نظر روی یک بسته پیشنهادی است که من به شخصه خوش‌بین هستم تا روز یکشنبه اخبار خوب آن ارائه خواهد شد.

قابل ذکر است امروز سامانه معاملاتی بورس با اختلال مواجه شد که در پی این اختلال علی حسنی، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: یک بروز رسانی در سامانه معاملاتی در حال انجام بود اما با توجه به بروز وقفه در روند معاملات تصمیم بر این شد تا سامانه به حالت قبل بازگردد و این اقدام در ساعت مناسب‌تری انجام شود.

لازم به ذکر است که این بروز رسانی نیز مربوط به ساعت‌های پیش از شروع معاملات بود اما متاسفانه اثر جانبی آن موجب بروز وقفه در روند معاملات شد.

گزارش روزانه بورس 4 شهریور

بازار سهام اولین روز کاری هفته را اگر بر خلاف روند هفته های گذشته، با فشار تقاضا آغاز کرد و اکثر نماد های بازار مثبت معامله شدند و شاخص کل پس از هفته ها نزول، بلاخره با صعودی به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 46 هزار واحدی به 1 میلیون و 993 هزار واحد رسید و در آستانه ی پس گیری کانال 2 میلیون واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 17 هزار واحدی به ارتفاع 684 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «سصفها»، «شستا» و «شپنا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 590 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

همچنین رشد ارزش معاملات به نزدیکی 6 هزار میلیارد تومان یکی از پالس های مثبتی است که در صورت استمرار در روزهای آتی می تواند نوید تغییر روند بازار را دهد.

در بازار امروز 394 نماد در محدوده مثبت و 34 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 273 نماد در محدوده مثبت و 47 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

خودرویی ها بورس اول هفته را سبز کردند + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

بازار سهام اولین روز کاری هفته را با رشد آغاز کرد و نمادهای خودرویی در صدر قرار گرفتند.

امروز شنبه 4 شهریور ماه شاخص کل بورس با رشد 23 هزار و 561 واحدی به 1 میلیون و 970 هزار واحد رسید اما هنوز با کانال دو میلیون واحد فاصله زیادی دارد.

همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با رشد 9 هزار و 652 واحدی به ارتفاع 677 هزار واحد رسید.

گفتنی است 7 نماد فولاد، فملی، شستا، شپنا، خودرو، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر بورس امروز گذاشتند.

لازم به ذکر است امروز فرابورس با رشد 431 هزار واحدی سبز شد و به ارتفاع 25 هزار و 400 واحد رسید.

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

20 نماد برتر در ورود نقدینگی حقیقی ها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

نمای سبز خودرویی ها!

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی