رئیس انجمن جوجیتسو: بیشتر بهاء بدهند در آسیا 8 مدال می‌گیریم


رئیس انجمن جوجیتسو: بیشتر بهاء بدهند در آسیا 8 مدال می‌گیریم

رئیس انجمن جوجیتسو با انتقاد از کم توجهی به این رشته گفت: اگر بهاء بیشتری به رشته ما بدهند قطعا در بازیهای آسیایی می توانیم ۸ مدال کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت: برای اعزام دو ورزشکار به ما سهمیه دادند در حالیکه درخواست ما اعزام یک نفر در بخش بانوان و دو نفر در بخش مردان بود.

وی ادامه داد: با توجه به سهمیه تخصیصی مصوب کردیم که دو نفر در بخش مردان به نام مهران ستار و سهیل اکبرپور عازم هانگژو شوند.

رستمینان با بیان اینکه جوجیتسو به جز المبپیک در سایر رویداد ها شرکت دارد، خاطرنشان کرد: قواره ما از خیلی فدراسیون ها بیشتر است درحالیکه بودجه این فدراسیون ها خیلی بیشتر از ماست اما همین ها در هانگژو غایب هستند.

وی با تاکید بر قدرت مدال اوری ورزشکاران جوجیتسو یادآور شد: جوجیتسو این ظرفیت را دارد که اگر در بازی های آسیایی شرکت کند صاحب ٨ مدال شود. اگر توجه بهتری به جوجیتسو سود قطعا خیلی بیشتر و خوشتر می درخشیم.

رستمیان با بیان اینکه حضور کیومرث هاشمی را در وزارت ورزش به فال نیک می گیریم، یادآور شد که جوجیتسو در بازی های داخل سالن هم با حمایت وی شرکت داشت.

وی گفت: نمی خواهم حرف تلخ بزنم اما برخورد خوبی نشده است، موازی کاری با ما صورت گرفت. اخیرا یک رشته خارج از کشور حاشیه سازی کرد اما هیچ برخوردی با آن نشد اما جوجیتسو در همه رویدادها شرکت دارد و باید بیشتر مورد توجه باشد.

رستمیان با یادآوری اینکه جوجیتسو در بازی های اسیایی اندونزی شرکت داشت، گفت: برای آن بازی ها ١٥ میلیون جهت تدارکات به ما دادند در حالیکه ما فقط برای یک مقطع آماده سازی ٥٠٠ میلیون هزینه کردیم.

وی افزود: برای این دوره بازی های آسیایی ابتدا که اعزام مان مبهم بود در حالیکه اگر نبود جای شرمساری داشت، در نهایت هم به ما دو سهمیه دادند.

رئیس انجمن جوجیتسو با بیان اینکه در دوره پیشین وزیر ورزش با توجه به گزارش عملکردشان درخواست استقلال انجمن مطرح شد اما با وجود موافقت امضای نهایی نشد، گفت: امیدوارم سرپرست وزارت ورزش امضاء نهایی را بزند.

رستمیان تصریح کرد: وضع اقتصادی ما خیلی پیچیده است، برای اعزام به مسابقات آسیایی مصوبه گرفتیم، رفتیم و مدال هم گرفتیم اما وقتی برگشتیم توبیخ شدیم، این موضوع از زمان سلطانی فر شروع شد و در دوره سجادی توبیخ شدیم.

وی در مورد دلیل توبیخ گفت: سر تمرین مجوز وزیر را برای اعزام گرفتیم، درخواست هم به شورای برون مرزی دادیم، سر تمرین موضوع را مطرح کردیم، همان موقع از حراست تماس گرفته شد و گفتند که اعزام بلامانع أست اما در نهایت توبیخ شدیم.

رئیس انجمن جوجیتسو تصریح کرد: بودجه ای به نام ما به فدراسیون ها داده شد اما در اختیار ما قرار نگرفت. اگر شما ان بودجه را دیدید ما هم دیدیم.

در بخشی از این نشست خبری خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیتسو نیز گفت: جوجیتسو چهار استایل دارد اما در بازی های آسیایی استایل برزیلی شرکت می کند.

وی در مورد این که از یک ماه پیش تمرینات شان آغاز شد، گفت: تا خرداد سه حق استفاده از آکادمی ملی المپیک را نداشتیم چون اعزام مان قطعی نبود، بعد از اینکه مجور اعزام گرفتیم برای تمرینات برنامه ریزی کردیم. هر مجموعه ای دنبال نتیجه است ما هم همینطور.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم