چارلز لکلرک: رانندگی با فراری بسیار دشوار است


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده موناکویی فراری، پس از تصادف در مرحله تعیین خط گرندپری هلند بیان کرد که خودروی اسکودریا فراری SF-23 خودروی سختی برای رانندگی کردن است. لکلرک کنترل ماشین خود را در پیچ 9 زندوورت در مرحله سوم تعیین خط از دست داد،...

فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده موناکویی فراری، پس از تصادف در مرحله تعیین خط گرندپری هلند بیان کرد که خودروی اسکودریا فراری SF-23 خودروی سختی برای رانندگی کردن است.

لکلرک کنترل ماشین خود را در پیچ 9 زندوورت در مرحله سوم تعیین خط از دست داد، با سرعت به موانع برخورد کرد که مجبور شد بقیه کار را از روی صندلی کمپینگ کنار پیست تماشا کند.

وی در مورد اتفاقی که افتاد گفت:

دو دور متوالی را در آنجا گذراندم و سعی کردم تمام تلاشم را بکنم، اما متاسفانه نشد.

ما در تمام آخر هفته تعادل و بالانس بسیار بدی داشتیم، در نهایت رانندگی سختی را با این ماشین داشتیم. در آنجا، من کنترل جلوی خودرو را از دست دادم و سپس کنترل عقب را، دیگر امکان دور زدن پیچ را هم نداشتم و چنین اتفاقی افتاد.

او در پاسخ به این سوال که آیا نشانه‌هایی وجود دارد که چرا رانندگی در این آخر هفته با فراری اینقدر چالش برانگیز بوده است، گفت:

ما هنوز هیچ پاسخی نداریم. قطعاً باید این موضوع را بررسی کنیم، زیرا ما به طور ویژه با تعادل ماشین بسیار مشکل داریم که این کار را برای ما بسیار دشوار می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو