نظر دیوید کولتارد برای تاخیر در قرارداد لوئیس همیلتون


دیوید کولتارد معتقد است که لوئیس همیلتون و مرسدس برای فصل آینده تمدید خواهند کرد، راننده سابق اسکاتلندی به این فکر می‌کند که موضوعات مرتبط به اسپانسرها و حقوق دیگر موانع فعلی هستند. با گذشت 12 مسابقه، هنوز چیزی بین لوئیس همیلتون و مرسدس امضا نشده...

دیوید کولتارد معتقد است که لوئیس همیلتون و مرسدس برای فصل آینده تمدید خواهند کرد، راننده سابق اسکاتلندی به این فکر می‌کند که موضوعات مرتبط به اسپانسرها و حقوق دیگر موانع فعلی هستند.

با گذشت 12 مسابقه، هنوز چیزی بین لوئیس همیلتون و مرسدس امضا نشده است و طرفداران فرمول یک منتظر یک نتیجه از این مذاکرات هستند.

دیوید کولتارد در مورد مذاکرات در جریان بین دو طرف گفت:

فکر نمی‌کنم که یک احتمال واقعی برای لوئیس همیلتون وجود داشته باشد که مرسدس را ترک کند، مگر اینکه یک اتفاق بزرگ رخ دهد که من رخ دادن چنین چیزی را ممکن نمی دانم.

تقصیر اصلی با چه کسی خواهد بود؟ حتی اگر مقصر توتو باشد، رابطه لوئیس با شرکت مادر مرسدس یعنی دایملر بسیار بیشتر از رابطه توتو به عنوان مدیر تیم مرسدس است.

برای من، صرفا بحث زمان این قضیه مطرح است که کی آنها باهم امضا می کنند. نمی‌دانم که لوئیس در مورد ادامه حضورش در مسابقات، اطمینانی دارد یا خیر و آیا اینکه تغییری در ذهنش ایجاد کرده است و از طرف دیگر فکر نمی کنم که مرسدس در مورد نگه داشتن لوئیس همیلتون شکی داشته باشد.

مرسدس مدت زمان مشخصی را از لوئیس می خواهد که در اختیار شرکای خود قرار دهد. مرسدس برای دادن دسترسی به رانندگان خود، حامیان مالی جذب کرده است.

برخی از کسب‌وکارها با مرسدس وارد شراکت شدند چون لوئیس آنجا بود نه جورج. شاید لوئیس بخواهد روزهای کمتری را در اختیار این افراد قرار دهد و یا تعهدات کمتری داشته باشد؟

قراردادی که لوئیس امضا می کند خیلی بیشتر از صرفا یک رانندگی در مسابقه است. این قرارداد در مورد حقوق مرتبط به حفظ تصویر خود و همینطور فروش ناشی از آن است. مرسدس در حال خرید چیزی بیشتر از صرفا رانندگی لوئیس است. آنها تصویر تبلیغاتی و تصویر روابط عمومی او را می خرند.

نظر دیوید کولتارد برای تاخیر در قرارداد لوئیس همیلتون

دیوید کولتارد

کولتارد در پاسخ به این سوال که همیلتون تا کی امکان ادامه دادن دارد می گوید:

من مطمئن هستم که نقل قول هایی از رانندگان در دوران جوانی وجود دارد که می گفتند نمی توانند خود را در حال مسابقه تا اواخر 30 سالگی و بالاتر ببینند.

مطمئنم لوئیس همچین چیزی گفته. اما او به فرناندو آلونسو نگاه می کند و فکر می کند که “اگر فرناندو با 42 سال سن هنوز رقابتی است، چرا من نه؟

با این حال، تنها دلیل همیلتون برای ادامه دادن این است که در مسابقات پیروز شود و برای قهرمانی رقابت کند. امتیاز گرفتن زندگی او را تغییر نخواهد داد.

او باید ببیند مرسدس چه چیزی می تواند به او نشان دهد که به او اعتماد به نفس لازم را دهد که در سال آینده رقابتی خواهد بود یا نه و مجبور شود تا سه فصل دیگر منتظر فرصت مناسب بماند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)