دوره‌ آموزشی 120 نفر از مربیان قرآنی یاسوج و مادوان برگزار می شود


دوره‌ آموزشی 120 نفر از مربیان قرآنی یاسوج و مادوان برگزار می شود

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره‌آموزشی مربیان قرآنی با حضور ۱۲۰ نفر از مربیان شهرستان بویراحمد و شهر مادوان با همکاری یکی از خانه‌های قرآن در مسجد فاطمه الزهرا(س) یا مسجد شهید داموغ مادوان برگزار خواهد شد.

«محسن رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم دوره تدبر در قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی از معاونین سازمان دارالقرآن کشور در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه دوره مقدماتی در این راستا در شهرستان بویراحمد شامل دوره مقدماتی، دوره تکمیلی و دوره تربیت معلم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت دوره به گونه‌ای بود که با استقبال خانه‌های قرآن و موسسات قرآنی مواجه شد، افزود: قرار است بعد از ماه‌های محرم و صفر با حضور حجت الاسلام ابراهیمی هر ماه به مدت سه روز در مرکز استان و در صورت امکان در شهرستان‌ها دوره‌های تدبر مقدماتی در برگزار شود و سپس دوره تکمیلی و تربیت معلم تدبر در قرآن کریم برگزار شود.

رضایی با بیان اینکه در هر دوره ۵۰ نفر شرکت کننده داشتیم که با استقبال گرم و خوبی همراه بود، ادامه داد: دوره‌ای نیز با حضور ۱۲۰ نفر از مربیان شهرستان بویراحمد و شهر مادوان با همکاری یکی از خانه‌های قرآن در مسجد فاطمه الزهرا(س) یا مسجد شهید داموغ مادوان برگزار خواهد شد .

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این دوره ویژه خواهران و برادران بوده و طی آن کارگاه سه روزه‌ای در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و ۱۲۰ ساعت آموزش لحاظ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره مربیان برتر شهرستان بویراحمد ضمن شرکت در دوره، در روز چهارم به صورت عملی در آزمون شرکت می‌کنند و برای قبول شدگان گواهی معتبر آموزشی صادر خواهد شد.

رضایی گفت: چهار استاد این دوره از درون استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و تلاش می کنیم که از بهترین اساتید استانی در این راستا استفاده شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق