«معا ننصرها»؛ کمپین جهانی برای یاری کرانه باختری و قدس


«معا ننصرها»؛ کمپین جهانی برای یاری کرانه باختری و قدس

کمپین جهانی «فلسطین بوصلتی» همزمان با پنجاه و چهارمین سالگرد آتش سوزی مسجد الاقصی، با شعار «معا ننصرها» وبا مشارکت ۴۸ نهاد و موسسه عربی و بین المللی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری صفا، همزمان با پنجاه وچهارمین سالگرد آتش سوزی مسجد الاقصی، کمپین جهانی «فلسطین بوصلتی» (فلسطین قطب نمای من) در ترکیه در چارچوب فعالیت هفتگی «قدس و کرانه باختری» با شعار«معا ننصرها»(با هم از آن حمایت می کنیم) با مشارکت 48 نهاد و موسسه عربی و بین المللی از بیش از 52 کشور جهان و جمعی از علما و شخصیت‌های فعال در عرصه فلسطین از روز گذشته(سه شنبه 24 مرداد 1402) آغاز شد و تا 30 مرداد 1402 مطابق با 21 آگوست 2023 میلادی ادامه دارد.

ناهید عصیده، هماهنگ کننده این کمپین می گوید: این کمپین در نتیجه ادامه محاصره تحمیلی ملت فلسطین و توقف توجه جهانی به مسئله فلسطین است. این کمپین بر هدایت امت اسلامی به سمت این مسئله تاکید دارد، زیرا ما مطمئن هستیم که امت اسلامی در آزادسازی فلسطین شریک است.

در همین حال، ناجح بکیرات، مدیرکل اوقاف اسلامی در قدس گفت: سازمان اوقاف سوپاپ امنیت مسجد الاقصی است. اشغالگران تلاش می کنند تا نقش آن و تسلطش بر مستغلات قدس را کم رنگ کنند.

وی با تاکید بر تقویت نقش اوقاف قدس در حفظ میراث تاریخی امت اسلامی، افزود: نقش اوقاف قدس در حفظ هویت و حاکمیت اسلامی مسجد الاقصی و قدس است.

از سوی دیگر، ساجده ابوفارس، معاون رئیس ائتلاف زنان جهان، گفت: این کمپین‌های رسانه ای فلسطین فرصت را از اشغالگران در عرصه بین الملل می گیرد و چهره این رژیم را تضعیف می کند.

وی افزود: فلسطین به آزادگان جهان افتخار شراکت در دفاع از مسجد الاقصی و مسئله فلسطین را می دهد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق