پویش بین‌المللی «شکوه اربعین در پناه قرآن» برگزار می‌شود


پویش بین‌المللی «شکوه اربعین در پناه قرآن» برگزار می‌شود

پویش بین المللی« شکوه اربعین در پناه قرآن» در پی جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم به همت دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب:‌ در پی جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم پویش بین المللی «شکوه اربعین در پناه قرآن» از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.


بر پایه این گزارش: حجت الاسلام «جعفر فخر آذر» با اعلام این خبر گفت: در پی جسارت به ساحت مقدس کلام وحی و محکومیت آن توسط جهان اسلام و نیز سازمانهای بین المللی، دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان حلقه وصل مراکز علمی و آموزشی همه ادیان و ملل و نحل،پویش مردمی«شکوه اربعین در پناه قرآن» را در عظیم ترین راهپیمایی سالانه جهان به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) برگزار می کند.


مدیر کل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اهمیت این موضوع و تاکید مقام معظم رهبری بر تلخ وتوطئه‌آمیز بودن این حادثه تصریح کرد: اربعین نماد همدلی و همراهی همه آزادی خواهان دنیا در محکومیت جنایت و توطئه علیه آزادی خواهی است و اهانت به قرآن کریم با وجود بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان،به تعبیر رهبر معظم انقلاب آرایش جنگی علیه مقدسات اسلام است.


وی تصریح کرد: راه مقابله با این توطئه‌ها همدلی و هم آوایی همه مسلمین در حمایت از ارزشهای قرآن به عنوان معجزه جاوید اسلام با بهره گیری از مفسران معصوم آن یعنی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است.


حجت الاسلام فخرآذر اجتماع عظیم چند ده میلیونی اربعین را فرصت مغتنمی برای پاسداری از قرآن و آموزهای آن دانست و گفت؛ حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام، جان مبارک خو عزیزترین فرزندان و برادران و یاران را برای پاسداری ازقرآن و آموزه های آن تقدیم کرد.


وی از همه هنرمندان، اساتید، دانشجویان و حوزویان و دانشگاهیان و دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه خواست با خلق آثار هنری و فرهنگی برای حضور عالمانه در اربعین امسال، با شرکت در پویش «شکوه اربعین در پناه قرآن» آثار هنری تبلیغی و چند رسانه ای خود را به دانشگاه ادیان و مذاهب ارسال و جهت اطلاع بیشتر با شماره 02532802610 داخلی 128 تماس بگیرند.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو